Працівник захворів на СОVID -19: алгоритми для кадровика та роботодавця

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Діагноз «ковід» у працівника підтвердився. Автоматично виникає безліч запитань: чи проводити розслідування; як організувати роботу працівників, які контактували з хворим. Перш за все — зберігайте спокій. Є чіткі алгоритми, знаючи які ви 100% впораєтесь.

Працівник захворів на СОVID -19: алгоритми для кадровика та роботодавця


Чи проводити розслідування та як організувати подальшу роботу працівників, роз’яснило Управління Держпраці у Рівненській області.

Так, проведення розслідування випадків гострої респіраторної хвороби COVІD-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 року № 337, стосується лише медичних працівників та інших працівників закладів Міністерства охорони здоров’я, що безпосередньо зайняті у ліквідації епідемії та здійсненні заходів із запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVІD-19 , спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та лікування пацієнтів із випадками гострої респіраторної хвороби COVІD-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Керівник, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, у випадках лабораторно підтверджених фактів інфікування найманого працівника COVID-19, має поінформувати територіальний лабораторний центр.

Держпраці нагадує, що обов’язковій самоізоляції підлягають працівники які контактували з хворим, який має підтверджений результат ПЛР-тесту.

✍ Як оформити самоізоляцію працівника під час карантину

Організувати роботу працівників, які були у контакті можна декількома способами:

Варіант 1. Якщо працівник почувається добре і може працювати вдома, запровадьте дистанційну роботу.

Варіант 2. Коли запровадити дистанційну роботу неможливо — повідомте працівника, що він може отримати листок непрацездатності (ЛН) у зв’язку із самоізоляцією під медико-санітарним спостереженням. Перші 5 днів такого лікарняного оплачує роботодавець.

Варіант 3 . За угодою сторін працівнику можна надати щорічну відпустку.

Організувати безпечну роботу підприємства під час карантину допоможуть Тимчасові рекомендації Головного державного санітарного лікаря України. А правильно документувати роботу працівників — консультації команди Експертус Кадри.

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66011

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
178

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
282

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
300

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15290

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді