Свіжий номер 10 «Довідника секретаря та офіс-менеджера» вже чекає на вас

Спростіть собі роботу — і чудовий настрій гарантуємо! Підвищуйте свій професійний рівень із журналом «Довідник секретаря та офіс-менеджера».
Номенклатура справ має бути — це аксіома. Віддалений формат роботи — потреба сьогодення. Проте це не означає, що цього року не треба відзначати традиційний день жовтня — День боса. Привітайте чудових керівників, з якими вам пощастило співпрацювати, влаштуйте онлайн-корпоратив. Так і шефів ушануєте, і колег згуртуєте, змотивуєте, зацікавите.
Про себе теж не забувайте. Нехай робота приносить вам радість, а кожен день буде наповнений змістом, новими відкриттями і приємними досягненнями. Підвищте продуктивність праці на 50%, а кількість помилок зменште на 20%. Як? Читайте у жовтні.
Хваліть себе частіше, балуйте маленькими приємностями й іноді дозволяйте собі трохи побешкетувати, лише у межах закону, звичайно.
Бажаю вам чудової, м’якої і теплої осені! Бережіть себе і своїх близьких. До нових зустрічей, дорогі колеги!
Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
На підприємстві склалася ситуація, що директор захворів або екстрено виїхав. Проєкт документа підготували і погодили. Переробити його вже не можна. Що роботи?
Реєструйте вихідні листи в журналі. Листи і будь-які інші документи реєструйте, лише коли їх підписали. На допомогу вам шаблон такого журналу