КМУ затвердив положення про мистецький ліцей

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
У мистецькому ліцеї учні отримують початкову і профільну мистецьку освіту одночасно з повною загальною середньою освітою

КМУ затвердив положення про мистецький ліцей

Рівні освіти працівників

КМУ постановою «Про затвердження Положення про мистецький ліцей» від 23.12.2020 № 1313:

  • затвердив Положення про мистецький ліцей;
  • постанову КМУ «Про затвердження Положення про спеціалізовану мистецьку школу (школу-інтернат)» від 13.02.2019 № 280 визнав такою, що втратила чинність,
  • вніс зміни до постанов КМУ, які унормовують діяльність державних мистецьких ліцеїв та порядку надання щорічної основної відпустки викладачам і концертмейстерам мистецьких ліцеїв.

Положення про мистецький ліцей діє з 30 грудня 2020 року та визначає порядок його утворення, основні засади діяльності та правовий статус.

Зокрема, мистецький ліцей:

  • забезпечує відповідність рівня повної загальної середньої освіти державним стандартам та рівня початкової і профільної мистецької освіти стандартам спеціалізованої освіти;
  • видає документи про освіту встановленого зразка;
  • забезпечує підготовку учнів до подальшого здобуття вищої мистецької освіти і професійної мистецької діяльності відповідно до свого мистецького профілю;
  • підвищує кваліфікацію педагогічних працівників мистецького ліцею та створює умови для їх професійного розвитку.

Мистецький ліцей має право провадити інноваційну та мистецьку діяльність та може укладати договори про співпрацю з іншими закладами освіти, культури, підприємствами та фізичними особами.

Мистецький ліцей — це юридична особа. Залежно від засновника (засновників) може бути державним, комунальним, приватним або корпоративним закладом освіти. У своїй діяльності додержує Конституції України, Законів «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про культуру», інших законодавчих актів, зокрема — Положення про мистецький ліцей та власного статуту.

Рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію, перепрофілювання або зміну типу мистецького ліцею приймає його засновник. Він зобов’язаний враховувати вимоги ліцензійних умов з освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти.

Статут мистецького ліцею повинен містити інформацію:

  • повне та скорочене найменування;
  • статус, форму власності, організаційно-правову форму та тип закладу;
  • місцезнаходження;
  • структурні підрозділи закладу;
  • систему управління закладом, права та обов’язки органів управління, порядок прийняття ними рішень;
  • мету, завдання, принципи діяльності;
  • джерела надходження і порядок використання коштів і майна;
  • інші положення, які визначають функції закладу загальної середньої освіти відповідно до законодавства (ч. 2 ст. 33 Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX).

Мистецький ліцей може на договірних засадах об’єднуватися з іншими юридичними особами, утворювати освітні, мистецькі, освітньо-мистецькі та інші об’єднання, кожен з учасників якого зберігає статус юридичної особи.

Крім того, у мистецькому ліцеї можна підвищувати кваліфікацію згідно з Порядком підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженим постановою КМУ від 21.08.2019 № 800.

Також Положення про мистецький ліцей містить інформацію:

  • про організацію освітнього процесу та його учасників;
    • про права та обов’язки його засновника або засновників;
  • про управління мистецьким ліцеєм;
    • матеріально-технічну базу та фінансово-господарську діяльність;
    • міжнародне співробітництво.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
119

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
232

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
251

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15046

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10314

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді