КМУ затвердив положення про мистецький ліцей

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
У мистецькому ліцеї учні отримують початкову і профільну мистецьку освіту одночасно з повною загальною середньою освітою

КМУ затвердив положення про мистецький ліцей

Рівні освіти працівників

КМУ постановою «Про затвердження Положення про мистецький ліцей» від 23.12.2020 № 1313:

  • затвердив Положення про мистецький ліцей;
  • постанову КМУ «Про затвердження Положення про спеціалізовану мистецьку школу (школу-інтернат)» від 13.02.2019 № 280 визнав такою, що втратила чинність,
  • вніс зміни до постанов КМУ, які унормовують діяльність державних мистецьких ліцеїв та порядку надання щорічної основної відпустки викладачам і концертмейстерам мистецьких ліцеїв.

Положення про мистецький ліцей діє з 30 грудня 2020 року та визначає порядок його утворення, основні засади діяльності та правовий статус.

Зокрема, мистецький ліцей:

  • забезпечує відповідність рівня повної загальної середньої освіти державним стандартам та рівня початкової і профільної мистецької освіти стандартам спеціалізованої освіти;
  • видає документи про освіту встановленого зразка;
  • забезпечує підготовку учнів до подальшого здобуття вищої мистецької освіти і професійної мистецької діяльності відповідно до свого мистецького профілю;
  • підвищує кваліфікацію педагогічних працівників мистецького ліцею та створює умови для їх професійного розвитку.

Мистецький ліцей має право провадити інноваційну та мистецьку діяльність та може укладати договори про співпрацю з іншими закладами освіти, культури, підприємствами та фізичними особами.

Мистецький ліцей — це юридична особа. Залежно від засновника (засновників) може бути державним, комунальним, приватним або корпоративним закладом освіти. У своїй діяльності додержує Конституції України, Законів «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про культуру», інших законодавчих актів, зокрема — Положення про мистецький ліцей та власного статуту.

Рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію, перепрофілювання або зміну типу мистецького ліцею приймає його засновник. Він зобов’язаний враховувати вимоги ліцензійних умов з освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти.

Статут мистецького ліцею повинен містити інформацію:

  • повне та скорочене найменування;
  • статус, форму власності, організаційно-правову форму та тип закладу;
  • місцезнаходження;
  • структурні підрозділи закладу;
  • систему управління закладом, права та обов’язки органів управління, порядок прийняття ними рішень;
  • мету, завдання, принципи діяльності;
  • джерела надходження і порядок використання коштів і майна;
  • інші положення, які визначають функції закладу загальної середньої освіти відповідно до законодавства (ч. 2 ст. 33 Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX).

Мистецький ліцей може на договірних засадах об’єднуватися з іншими юридичними особами, утворювати освітні, мистецькі, освітньо-мистецькі та інші об’єднання, кожен з учасників якого зберігає статус юридичної особи.

Крім того, у мистецькому ліцеї можна підвищувати кваліфікацію згідно з Порядком підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженим постановою КМУ від 21.08.2019 № 800.

Також Положення про мистецький ліцей містить інформацію:

  • про організацію освітнього процесу та його учасників;
    • про права та обов’язки його засновника або засновників;
  • про управління мистецьким ліцеєм;
    • матеріально-технічну базу та фінансово-господарську діяльність;
    • міжнародне співробітництво.

Олена Петровська

,

експерт Експертус Кадри

додаток

Дії відповідального за ведення військового обліку на початку року

Статті за темою

Усі статті за темою

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
3387

Роль кадрової служби у забезпеченні ефективності компанії

Кадрова служба — це стратегічний елемент успішної компанії. Вона формує команду, розвиває її та створює умови для високої результативності. Ефективність HR-функції можна забезпечити лише через системний аналіз кадрових процесів та регулярну оцінку її роботи. Компанії, що приділяють увагу професійному управлінню персоналом, отримують стійкі конкурентні переваги, підвищену продуктивність та позитивний імідж роботодавця
1605

Обов’язок інформувати про вакансії працівників, які працюють за строковим договором: як реалізувати

Як саме роботодавець має інформувати працівників, що працюють за строковими договорами про можливість укласти безстроковий договір, роз'яснюємо у статті
5620

Електронні інструменти кадровика: Резерв+, е-кадри, звітність до Держпраці

Сучасна кадрова робота стрімко переходить у цифровий формат. Воєнний стан, державний контроль і зростаючі вимоги до збереження даних роблять електронні інструменти кадровика не просто зручністю, а необхідністю. Паперові журнали, картки й накази більше не відповідають темпам сьогодення — на зміну їм приходять цифрові кадрові сервіси та електронна кадрова система, що автоматизують рутину, мінімізують ризики помилок і забезпечують надійне зберігання даних. Усе про цифрові інструменти для кадровика — у статті
266

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
558015

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді