За певних умов помилки в листках непрацездатності виправить лікарсько-консультативна комісія

СПО об’єднань профспілок України розмістило на своєму сайті проект спільного наказу МОЗ, Мінсоцполітики та ФСС про внесення змін до Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженої наказом МОЗ, Мінпраці, ФСС з ТВП, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань від 03.11.2004 № 532/274/136-ос/1406 (далі — Інструкція № 532).
Як провести паперовий листок непрацездатності на підприємстві
Інструкцію № 532 планують доповнити новими нормами, щоби захистити права пацієнтів, які тимчасово втратили свою непрацездатність, але не можуть виправити помилки у виданому листку непрацездатності (ЛН), через бойові дії у місці, де розташований лікувальний заклад. Відтак, на час воєнного стану та протягом трьох місяців з дня, як його припинять або скасують, у випадку, якщо пацієнт, на ім’я якого видали ЛН, звернеться з проханням виправити помилки в раніше виданому бланку ЛН, рішення про виправлення прийматиме лікарсько-консультативна комісія закладу охорони здоров’я, а за її відсутності керівник закладу за місцем, де перебуває пацієнт або за місцем отримання медичної та/або реабілітаційної допомоги.
У такий спосіб виправлятимуть помилки в графах ЛН:
- «прізвище, ім’я, по батькові непрацездатного» — якщо змін потребують не більше ніж 35% букв кожного слова;
- «місце роботи: назва підприємства, установи, організації»;
- «причина непрацездатності» — за наявності первинної облікової медичної документації.
Дублікати виправлених ЛН не видаватимуть.
Відповідальність лікарсько-консультативної комісії, що виправила помилку згідно нових норм Інструкції № 352, поширюватиметься виключно на виправлену помилку. Відповідальність за обґрунтованість видачі самого ЛН несе безпосередньо лікар, який його видав.
За матеріалами ФПСУ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.