
Зупинити оголошений конкурс на держслужбу можливо, якщо його проведенню заважають карантинні обмеження.
Чи можна проводити конкурс під час карантину
Пунктом 5-1 Порядку проведення конкурсу передбачено, що у разі неможливості проведення окремих етапів оцінювання суб’єкт призначення або керівник держслужби має право зупинити проведення конкурсу. Таке рішення може бути прийняте у зв’язку із:
- тимчасовою непрацездатністю, перебуванням на самоізоляції під медичним наглядом з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, членів Комісії, конкурсної комісії або адміністраторів Центру оцінювання;
- зупиненням перевезень пасажирів у міському та міжміському транспорті, іншими встановленими Кабміном обмеженнями у зв’язку із карантином, які унеможливлюють проведення окремих етапів оцінювання, та запровадженням посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19.
Щоб зупинити чи відновити проведення конкурсу, потрібно оформити та видати наказ (розпорядження).
Як організувати конкурс на зайняття вакантних посад держслужби в структурному підрозділі райдержадміністрації зі статусом юрособи, що має штатну чисельність до 15 посад
Зверніть увагу, що повідомити кандидатів про зупинення та відновлення конкурсу потрібно не пізніше наступного робочого дня з дня прийняття такого рішення.
Для категорій «Б» і «В» (окрім посад фахівців з питань реформ) можливе дистанційне тестування на знання законодавства, а також проведення співбесіди в режимі відеоконференції для усіх категорій посад держслужби.
За матеріалами НАДС
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.