МОЗ пояснило, які процедури можна замінити оформленням паперових документів.
Як отримати витяг з е-лікарняного на вебпорталі ПФУ
Міністерство охорони здоров'я надало рекомендації щодо того, як оформлювати документи лікарям у разі відсутності електропостачання.
Зокрема, у відомстві наголосили, що дані до електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ) можна внести протягом п'яти робочих днів від закінчення звітного періоду. Тобто, якщо послуга надана в листопаді, заклад може внести дані до 7 грудня включно. Таким чином, відстуність інтернету та електроенергії не вплине на оплату за надану послугу.
Відповідаємо на запитання:
Що ж до інших документів, то їх доведеться замінити паперовими аналогами. Зокрема, йдеться про:
- рецепти на «Доступні ліки»;
- направлення на послуги;
- оформлення лікарняного;
- оформлення медичних висновків про народження.
Що потрібно знати про електронний лікарняний - 2022
Так, для оформлення паперових рецептів за програмої реімбурсації слід використовувати рецептурний бланк з даними про медзаклад, лікаря та пацієнта. Документ засвідчують підписом та печаткою. Так само спеціальний бланк знадобиться для оформлення паперового лікарняного. Втім, у разі відсутності такий бланк можна замінити на аркуш паперу за формою, затвердженою МОЗ, Міністерством соціальної політики, Фондом соціального страхування. Для оформлення медичних висновків про народження можна видати паперового свідоцтво за формою № 103/0.
В період воєнного стану можуть статися форс-мажорні обставини, будьте готовими навіть до них
Так само і лікарі первинної ланки, і спеціалісти можуть сформувати паперове направлення, з яким пацієнта на час дії воєнного стану зобов'язані прийняти. Проте у системі потрібно буде зазначити, що направлення — саме паперове.
За матеріалами Міністерства охорони здоров'я
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.