
Довідку про розмір нарахованої пенсії або заробітної плати можна замовити дистанційно.
Як оформити довідку про зарплату
На вебпорталі електронних послуг ПФУ можна замовити довідку з QR-кодом. Така довідка є аналогом паперового документа, її можна використовувати для вирішення питання:
- оформлення субсидій,
- надання сервісних послуг,
- в посольствах,
- консульських установах,
- для пред’явлення за місцем вимоги.
На вебпорталі електронних послуг Фонду в особистому кабінеті, використовуючи кваліфікований електронний підпис, можна замовити:
- довідку про доходи пенсіонера, в тому числі для оформлення субсидій;
- індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК – 5) або про нараховану зарплату (форма ОК – 7);
- довідку про трудовий та страховий стаж;
- витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- дані про особливі умови праці.
Перевірочний QR-код підтверджує достовірність та дозволяє перевірити довідку.
За матеріалами ПФУ
Курс допоможе підготуватися до роботи з Реєстром лікарняних. Правильно табелювати працівника, якому відкрили е-лікарняний. На Гарячій лінії швидко знайти відповідь на термінове запитання
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.