Чи допускати до роботи невакцинованих працівників під час воєнного стану
В Україні вже згенеровано понад 11,8 млн «зелених» сертифікатів про вакцинацію від COVID-19. Такі цифри озвучили в Кабінеті Міністрів України.
В уряд нагадали, що зробити це можна в застосунку «Дія» або на порталі. Пацієнти, які отримали другу бустерну дозу так само можуть скористатися сервісом. Запит на одержання сертифіката слід формувати вже після того, як у медзакладі внесуть дані про щеплення до електронної системи охорони здоров'я.
Якщо людина раніше не користувалася цією послугою, їй слід діяти так:
- авторизуватися у застосунку;
- у розділі «Послуги» обрати пункт «COVID-сертифікати», а там — вибрати опцію «Отримати сертифікат»;
- позначити згоду на передачу даних з електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ).
Зауважимо, нещодавно Єврокомісія оновила технічні вимоги вимоги до сертифікатів про вакцинацію від коронавірусу. У Кабміні наголосили, що українські документи повністю відповідають цим критеріям. Наші COVID-сертифікати визнають щонайменше 79 країн.
Корисна інформація для кадровика:
Втім, за потреби можна отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і профілактику, де буде наведено інформацію про всі дози отриманих щеплень проти коронавірусу. Документ може видати сімейний лікар або медпрацівник, який проводив вакцинацію.
Окрім цифрового COVID-сертифіката українці, які отримали другий бустер, за потреби можуть . Як і раніше, такий документ можна отримати у сімейного лікаря чи медичного працівника, який . Він міститиме дані про усі дози проведених щеплень проти коронавірусної хвороби.
Скачайте наказ про запровадження дистанційної роботи під час карантину
Варто пам'ятати, що термін дії сертифіката становить 270 днів. ВОдночас у застосунку «Дія» докумнет відображатиметься значно довше — впродовж 545 днів.
Усі охочі українці можуть зробити собі друге бустерне щеплення. Рекомендований інтервал після першого бустеру становить 120-270 днів.
За матеріалами Урядового порталу
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.