Як оплатити час перебування в укритті під час повітряної тривоги
Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України нагадало про правила безпечної поведінки під час повітряної тривоги.
Тож, якщо ви перебуваєте вдома та чуєте сигнал повітряної тривоги, потрібно:
- вимкнути всі прилади, перекрити подачу газу та, за наявності, загасити відкриті джерела вогню (печі, груби, каміни);
- швидко залишити приміщення;
- користуватися лише сходами (пересуватися ліфтом під час тривоги не можна);
- максимально швидко найкоротшим шляхом піти до найближчої захисної споруди чи укриття (про їх розташування слід дізнатися заздалегідь).
Скачайте наказ про звільнення у зв’язку зі знищенням майна роботодавця внаслідок бойових дій
Якщо ж захисних споруд поблизу немає, використовуйте правило «двох стін» та оберіть найбільш безпечне місце в приміщенні (коридор або ванну). Тримайтеся подалі від вікон.
Якщо звук сирени ви почули на вулиці, необхідно швидко пройти до найближчого укриття (підземного переходу, станції метро, паркінгу або бомбосховища). При цьому потрібно триматися подалі від споруд стратегічного значення або об’єктів критичної інфраструктури.
В уряді також порекомендували громадянам встановити додаток «Повітряна тривога».
За матеріалами Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.