КМУ затвердив Порядок проведення особами, уповноваженими правлінням Пенсійного фонду України, перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності постановою від 03.03.2023 № 185(далі — Порядок).
Порядок визначає процедуру проведення перевірок:
- обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності;
- документів, що є підставою для формування листків непрацездатності.
Перевірку листків непрацездатності проводитимуть уповноважені посадові особи ПФУ та/або уповноважені лікарі, перелік яких затвердить правління ПФУ.
Підставами для проведення перевірки листків непрацездатності є:
- виявлені під час моніторингу електронного реєстру листків непрацездатності з використанням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи ПФУ невідповідності. Порядок проведення моніторингу встановить ПФУ;
- повідомлення від Нацсоцслужби Здоров’я України про виявлені невідповідності та/або застережень до даних, що містяться в медичному висновку за результатами верифікації даних в електронній системі охорони здоров’я;
- звернення страхувальника (роботодавця);
- звернення застрахованої особи щодо обґрунтованості виданого їй листка непрацездатності;
- запити правоохоронних органів та рішення суду.
Результати перевірки листка непрацездатності уповноважена посадова особа ПФУ зазначить у довідці про перевірку обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності (далі — Довідка) за встановленою формою. На підставі довідки результати перевірки також внесуть до автоматизованої інформаційно-аналітичної системи ПФУ.
Довідку про перевірку надішлють протягом 3-х робочих днів суб’єкту звернення та безпосередньо керівнику суб’єкта господарювання рекомендованим листом з повідомленням про вручення та/або за допомогою електронного зв’язку, зокрема — через електронний кабінет чи іншу інформаційну систему, користувачами якої є і ПФУ, і суб’єкт господарювання.
Олена Петровська
за матеріалами Урядового порталу