Чи подавати звіт 10-ПОІ про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю у 2023 році
ПФУ постановою правління пропонує затвердити:
- порядок, за яким ПФУ надаватиме Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю інформацію з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Порядок, Фонд, Реєстр);
- форму, за якою ПФУ надаватиме Фонду інформацію з Реєстру.
Порядок передбачає, що ПФУ надаватиме Фонду інформацію з Реєстру в електронному вигляді до 25 числа другого місяця, наступного за звітним кварталом, наростаючим підсумком в розрізі місяців.
У такий спосіб Фонд отримає інформацію про те, скільки осіб з інвалідністю працевлаштували підприємства, установи, організації та ФОП. Після чого обрахує норматив, встановлений частиною першою статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 № 875-XII та розрахує адміністративно-господарські санкції.
Нагадаємо, що починаючи зі звіту за 2022 рік не потрібно складати й подавати у Фонд форму № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю», затверджену наказом Мінсоцполітики від 27.08.2020 № 591. Але сам норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, або у кількості одного робочого місця, якщо працює від 8 до 25 осіб, — роботодавці мають виконувати й надалі.
Олена Петровська
За матеріалами ПФУ