Визначили категорію посад першого заступника селищного, сільського голови, керівника департаменту, управління, відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого комітету селищних, сільських рад, тощо
Як присвоювати ранги посадовим особам ОМС
Категорії посад в органах місцевого самоврядування (ОМС) встановлює стаття 14 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 № 2493-III (далі — Закон № 2493). Інші посади ОМС, не зазначені у статті 14 Закону № 2493, до відповідної категорії посад в ОМС відносить КМУ за поданням керівників відповідних ОМС (ч. 2 ст. 14 Закону № 2493).
Дізнайтеся більше про роботу за сумісництвом державних службовців
КМУ розпорядженням від 17.03.2023 № 229-р відніс посади:
- першого заступника селищного, сільського голови — до п’ятої категорії посад в ОМС;
- керівника департаменту, управління, відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого комітету селищних, сільських рад — до шостої категорії посад ОМС;
- керівника департаменту, управління, відділу, іншого виконавчого органу селищних, сільських рад — до шостої категорії посад в ОМС;
- керівника управління, відділу, іншого структурного підрозділу у складі департаменту виконавчого органу (крім виконавчого комітету) селищних, сільських рад — до шостої категорії посад в ОМС;
- керівника відділу, іншого структурного підрозділу у складі управління виконавчого органу (крім виконавчого комітету) селищних, сільських рад — до шостої категорії посад в ОМС;
- керівника відділу, іншого структурного підрозділу управління у складі департаменту виконавчого органу (крім виконавчого комітету) селищних, сільських рад — до шостої категорії посад в ОМС.
Олена Петровська
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.