Як спланувати та провести звіряння в умовах воєнного стану
Відповідальні за ведення військового обліку повинні регулярно звіряти списки персонального військового обліку. Цей процес ще й поділяється на:
- «внутрішнє» — із записами у військово-облікових документах працівників;
- «зовнішнє» — з обліковими документами відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК), органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки, в яких працівники перебувають на військовому обліку.
При цьому деякі спекти не врегульовані законодавством. Так, немає чіткого визначення щодо того, скільки разів на рік потрібно звіряти дані, в якій формі складати та як затверджувати графік звіряння тощо. Тож перед відповідальними за військовий облік може постати низка питань, на які доведеться шукати відповіді самостійно. Щоб уникнути помилок, ми радимо скористатися порадами експертів.
Спеціалісти Цифрового видавництва Експертус також підкажуть, що робити з такими життєвими викликами, як відсутність працівників у день звіряння через дистанційну роботу, хворобу, відпустки або відрядження.
Окремим важливим аспектом є взаємодія з територіальними центрами комплектування.
Також у консультації ви зможете дізнатися, як спростити процес звіряння, виправити виявлені помилки, а також знайдете готові зразки для роботи.
Зверніть увагу, що саме обов’язкові реквізити надають документу юридичної сили та доказовості
Преміювання працівників — це ефективний інструмент мотивації персоналу, який дозволяє стимулювати працівників до досягнення кращих результатів та підвищення продуктивності. Правильно побудована система преміювання сприяє створенню позитивного робочого клімату, підвищенню лояльності працівників та загальному успіху підприємства.
Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру та здійснює розрахунок середньосписочної чисельності працівників. Наш калькулятор середньооблікової кількості працівників допоможе обрахувати таку кількість за вибраний період часу.
Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті