Держпраці радить запровадити та періодично переглядати таку політику підтримки
Держпраці наголосила на важливості психосоціальної підтримки працівників під час воєнного стану. У відомстві закликали роботодавців системно впроваджувати таку підтримку, адже психологічне здоров'я працівників покращить їхню продуктивність та ефективність роботи підприємства.
6 психологічних ефектів, які впливають на нашу поведінку
У відомстві уточнили, що психосоціальна підтримка на робочих місцях має бути прописана у політиці підприємства. Роботодавцеві слід розробити систему дій для забезпечення такої політики — зокрема, йдеться про програму конкретних заходів.
Інструменти психосоціальної підтримки можуть бути включені до загальної політики з програми безпеки та охорони здоров’я на роботі.
Наприклад, принципами взаємодії колективу мають стати:
- взаємна підтримка;
- етичніть;
- конфіденційність;
- відкритість.
Також слід подбати про ефективну комунікацію та систему оцінювання ефективності політики. За результатами моніторингу можна переглядати підхід раз на пів року або раз на рік.
Дбати про психічне здоров’я особливо важливо в умовах воєнного стану. Держпраці радить роботодавцям звертатися до відомства за додатковою інформацією.
За матеріалами Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.