Формування нової культури донорів: МОЗ розповіло про новий проєкт

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Потреба у донорській крові збільшилася через війну

Формування нової культури догорів: МОЗ розповіло про новий проєктМіністерство охорони здоров'я повідомило, що з початку повномасштабного вторгнення росії в Україні зросли потреби у донорській крові. 

Як увільняти донора і надавати день відпочинку

Відомство закликало громадян долучитися до безкоштовного онлайн-відеокурсу «Донорство крові: чому це важливо і як стати донором» (проєкт ДонорUA та Prometheus, за підтримки посольства США в Україні).

Програма розрахована як на донорів з досвідом, так і на тих, хто лише планує здати кров. У курсі розбиратимуть такі питання:

  • вплив донацій на організм;
  • кому допомагає донорська кров;
  • підтримання здорового способу життя;
  • підготовка до здачі крові;
  • протипоказання для донорства;
  • міфи та упередження щодо донорства.

Загалом метою проєкту є не просто збільшення кількості донорів, а й формування особливої культури, коли громадяни здаватимуть кров не лише тоді, коли це потрібно конкретній людині, а просто за можливості.

За матеріалами Міністерства охорони здоров'я України 

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
69

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
176

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
226

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14926

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9925

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді