У колективах, де дбають про психологічну безпеку, вища продуктивність роботи
Під час запровадження психосоціальної підтримки працівників на робочому місці простіше спиратися на готовий алгоритм. Ми радимо скористатися офіційними порадами від Держпраці:
- створити ініціативну групу та провести аналіз ситуації;
- розробити письмову політику;
- розробити програми (план) заходів;
- розробити системи моніторингу і оцінювання програми.
Також роботодавцям нагадали про важливість психологічно здорового робочого середовища. В таких безпечних умовах робота стає більш продуктивному, а працівники мають більше можливостей для особистісного зростання.
Трудові відносини в умовах воєнного стану
Водночас у Держпраці наголошують, що основа формування безпечного психологічного середовища — це, насамперед, не вирішення проблем, а їх профілактика.
Для цього у компаніях варто запровадити політику «відкритих дверей», яка допоможе працівникам вільно ділитись проблемами (при цьому обов'язково потрібно гарантувати конфіденційність).
Наразі Держпраці провела тестування інструментів для впровадження психосоціальної підтримки. У тестуванні взяли участь 12 підприємств з майже 10 тис. співробітників.
За матеріалами Центрального та Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.