Управління Держпраці в Кіровоградській області розповіло про новації у правилах ведення і зберігання трудових книжок працівників.
Як працювати з паперовими трудовими після 10.06.2021
При укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати (ч. 2 ст. 24 КЗпП):
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу,
- трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соцстрахування,
- у випадках, передбачених законодавством, – документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію),
- про стан здоров’я,
- відповідний військово-обліковий документ,
- інші документи.
Трудова книжка зберігається у працівника (ч. 3 ст. 48 КЗпП). Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
Як перейти на електронні трудові книжки
Видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, наразі підстав немає. Видача всіх наявних трудових книжок працівникам в обов’язковому порядку передбачається після завершення робіт щодо включення Пенсійним фондом до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників, які мають бути здійснені протягом п’яти років.
За матеріалами Управління Держпраці в Кіровоградській області