Держава захищає права працівників з інвалідністю та гарантує їм право на роботу. Як приймати на роботу таких працівників і дотримати вимог законодавства? Як оформити наказ про прийняття на роботу інваліда? Вберегтися від помилок під час працевлаштування осіб з інвалідністю допоможе наша стаття
Особа з інвалідністю — особа зі стійким розладом функцій організму, що при взаємодії із зовнішнім середовищем може призводити до обмеження її життєдіяльності, внаслідок чого держава зобов’язана створити умови для реалізації нею прав нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист.
Протягом року кадрові служби пильнують, аби на підприємстві працювали особи з інвалідністю у кількості, що відповідає нормативу робочих місць. Однак дуже часто з’ясовується, що норматив не виконано. Одна з причин — оскільки у розрахунку беруть участь усереднені показники, після заокруглень фактична чисельність осіб з інвалідністю виявляється меншою, аніж планували. Як уникнути такої проблеми?
Медико-соціальну експертну комісію (МСЕК) працівник повинен пройти для встановлення інвалідності. Для цього необхідна виробнича характеристика, шаблон якої розробили експерти Системи.
Звіт про працевлаштування інвалідів — один із найскладніших в кадровій практиці. Чимала кількість рядків для заповнення вимагає високої концентрації та уважності до деталей, а помилка тягне за собою накладання штрафу. Хто, як і в які терміни має подати звіт 10-ПОІ, роз’яснюємо у статті