НАДС затвердило порядок ведення та зберігання особових справ для ОМС

Автор
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри
НАДС затвердило порядок ведення та зберігання особових справ для ОМС

НАДС наказом від 05.04.2024 № 62-24 затвердило:

  • Типовий порядок ведення та зберігання особових справ службовців місцевого самоврядування (далі — Типовий порядок);
  • форму Особової картки.

Наказ почне діяти не раніше ніж через 6 місяців з дня, як припинять або скасують воєнний стан в Україні, — одночасно з Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 02.05.2023 № 3077-IX.

Типовий порядок визначає порядок ведення та зберігання особових справ службовців місцевого самоврядування, а також перелік документів, з яких формуються особові справи. Його застосовуватимуть до виборних посад, а також зможуть застосовувати, щоб вести та зберігати особові справи іншого персоналу в органі місцевого самоврядування (ОМС).

В ОМС розроблятимуть власний порядок, щоб вести та зберігати особові справи службовців, з урахуванням Типового порядку. Його затверджуватиме голова відповідної ради. Вестиме, обліковуватиме та зберігатиме особові справи служба управління персоналом в ОМС, де займає посаду службовець.

Типовий порядок регламентує:

  • як вести та оформлювати особові справи, зокрема, якщо службовця призначили на іншу посаду в межах одного ОМС;
  • з яких документів та у якій послідовності формувати особову справу;
  • як систематизувати особові справи та у якій формі їх вести;
  • як оформлювати особову картку, зокрема — як змінювати відомості про службовця;
  • як зберігати особові справи, оскільки це документи з обмеженим доступом.

НАДС рекомендує у випадку, коли службовця призначатимуть на посаду в ОМС, де він раніше вже займав посаду, використовувати особову справу, яку сформували раніше, та долучати до неї оновлену особову картку.

Олена Петровська

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Склад документів особової справи працівника

Вічне запитання з кадрової практики: чи долучати до особової справи згоду на обробку персональних даних… Відповідь — ні! Дізнайтесь: які документи можна і потрібно формувати до особової справи працівника, а чого у жодному разі там не має бути.
166217

Формування та облік внутрішнього опису документів особової справи працівника

Внутрішній опис відображає включення документів до справи і містить відомості про порядкові номери документів справи, їх індекси, дати, заголовки та номери аркушів справи, на яких розташований кожен документ. Внутрішній опис заповнює кадровик при первинному оформленні особової справи
133039

Внутрішнє сумісництво: наказ, особова картка, облік робочого часу

З листа до редакції: «Декілька років тому ми дозволили жінці-лаборанту працювати у вільний від основної роботи час за внутрішнім сумісництвом у тій же лабораторії прибиральником виробничих приміщень. За таку роботу ми доплачували їй 50% окладу прибиральника. Зараз ця працівниця вирішила відмовитися від роботи прибиральника. Який слід видати наказ? Оскільки раніше було видано наказ про дозвіл працювати за сумісництвом, то тепер маємо написати «не дозволяємо надалі працювати»? Чи як правильно?»
75389

Зберігання особових справ: настанови експерта

Особова справа працівника, за умови додержання правил її ведення, містить повну інформацію про трудову діяльність та персональні дані цього працівника, тому слід організувати належне зберігання особових справ на підприємстві. Як правильно зберігати особові справи, читайте у статті
12848

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
132527

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді