НАДС затвердило порядок ведення та зберігання особових справ для ОМС

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
провідний експерт з трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
НАДС затвердило порядок ведення та зберігання особових справ для ОМС

НАДС наказом від 05.04.2024 № 62-24 затвердило:

  • Типовий порядок ведення та зберігання особових справ службовців місцевого самоврядування (далі — Типовий порядок);
  • форму Особової картки.

Наказ почне діяти не раніше ніж через 6 місяців з дня, як припинять або скасують воєнний стан в Україні, — одночасно з Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 02.05.2023 № 3077-IX.

Типовий порядок визначає порядок ведення та зберігання особових справ службовців місцевого самоврядування, а також перелік документів, з яких формуються особові справи. Його застосовуватимуть до виборних посад, а також зможуть застосовувати, щоб вести та зберігати особові справи іншого персоналу в органі місцевого самоврядування (ОМС).

В ОМС розроблятимуть власний порядок, щоб вести та зберігати особові справи службовців, з урахуванням Типового порядку. Його затверджуватиме голова відповідної ради. Вестиме, обліковуватиме та зберігатиме особові справи служба управління персоналом в ОМС, де займає посаду службовець.

Типовий порядок регламентує:

  • як вести та оформлювати особові справи, зокрема, якщо службовця призначили на іншу посаду в межах одного ОМС;
  • з яких документів та у якій послідовності формувати особову справу;
  • як систематизувати особові справи та у якій формі їх вести;
  • як оформлювати особову картку, зокрема — як змінювати відомості про службовця;
  • як зберігати особові справи, оскільки це документи з обмеженим доступом.

НАДС рекомендує у випадку, коли службовця призначатимуть на посаду в ОМС, де він раніше вже займав посаду, використовувати особову справу, яку сформували раніше, та долучати до неї оновлену особову картку.

Олена Петровська

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок та особливості заповнення доповнення до особового листка з обліку кадрів

Основними обліковими документами особової справи працівника є внутрішній опис документів особової справи, особовий листок з обліку кадрів та доповнення до особового листка з обліку кадрів. Однак законодавчо унормовано лише форму внутрішнього опису. Зокрема, форму доповнення до особового листка з обліку кадрів підприємство розробляє самостійно.
57763

Особовий листок з обліку кадрів: порядок та зразок заповнення

Особовий листок по обліку кадрів — обов’язкова складова особової справи працівника. Зразок заповнення особового листка з обліку кадрів не має затвердженої законом типової форми. Саме тому у кадровиків виникають питання: що таке особовий листок з обліку кадрів, який бланк доповнення до особового листка з обліку кадрів, хто заповнює особовий листок з обліку кадрів. Щоб не витрачати час, скористайтеся бланком та зразком заповнення.
284887

Склад документів особової справи працівника

Вічне запитання з кадрової практики: чи долучати до особової справи згоду на обробку персональних даних… Відповідь — ні! Дізнайтесь: які документи можна і потрібно формувати до особової справи працівника, а чого у жодному разі там не має бути.
181940

Формування та облік внутрішнього опису документів особової справи працівника

Внутрішній опис відображає включення документів до справи і містить відомості про порядкові номери документів справи, їх індекси, дати, заголовки та номери аркушів справи, на яких розташований кожен документ. Внутрішній опис заповнює кадровик при первинному оформленні особової справи
147017

Внутрішнє сумісництво: наказ, особова картка, облік робочого часу

З листа до редакції: «Декілька років тому ми дозволили жінці-лаборанту працювати у вільний від основної роботи час за внутрішнім сумісництвом у тій же лабораторії прибиральником виробничих приміщень. За таку роботу ми доплачували їй 50% окладу прибиральника. Зараз ця працівниця вирішила відмовитися від роботи прибиральника. Який слід видати наказ? Оскільки раніше було видано наказ про дозвіл працювати за сумісництвом, то тепер маємо написати «не дозволяємо надалі працювати»? Чи як правильно?»
88816

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді