Застосовуйте ці принципи в роботі для покращення атмосфери на роботі

Щоб зберегти продуктивність та ефективність роботи колективу, слід подбати також про емоційний стан працівників.
Військовий облік — як кадровику зберегти психологічний ресурс
У Держпраці навели перелік важливих принципів, які допоможуть зберігати ментальне здоров’я та продуктивність у складний час. Використовуйте їх для себе та для допомоги іншим.
- Усвідомлення
- необхідність розуміти, що може відбуватися з психікою під час війни (напруга, тривога, страх тощо є природними).
- Застосування
- використання психологічних технік «заземлення» та усвідомленого дихання, щоб повернутися до стабільного стану у разі страху, паніки або тривоги.
Приклад: вдих → затримка дихання → видих (усе по 4 секунди).
- Дотримання
- «Інформаційна дієта»: обмеження негативної інформації (можна встановити конкретний час для отримання новин).
- Дозвіл
- Дозвіл самим собі на приємні емоції (корисна рутинна діяльність, хобі, фізичні вправи).
- Турбота
- Допомога близьким і колегам підвищує власне відчуття корисності та ефективності
- Визнання
- Увага та визнання сигналів своєї психіки та тіла, які можуть свідчити про стрес (головний біль, напружені м’язи, тривога, дратівливість).
- Звертання
- Не бійтеся звертатися до фахівців, якщо не можете впоратися зі своїм станом.
За інформацією Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.