Перевірити успішність опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду. Зробити це можуть як роботодавець, так і сам працівник (у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» або в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення» відповідно).
10 випадків, коли не варто виправляти помилки в трудовій книжці
Якщо ви побачили статус «виконано», жодних проблем немає, скан-копії опрацьовані, а інформацію про трудові відносини актуалізовано.
Втім, іноді може з'явитися позначка «скасовано виконання». В такому разі це свідчить про наявність помилок необхідність повторного подання.
ПФУ перелічив основні причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок:
- проблеми з копіями документів, які:
- не належать заявнику;
- зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі;
- відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо).
- порушення вимог до оформлення трудової книжки:
- відсутня скан-копія титульної сторінки трудової книжки;
- відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну ПІБ;
- відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи.
- в електронній формі звернення в даних особи наявні помилки.
Що саме було не так, можна з'ясувати в реквізиті «повідомлення».
Зауважте: якщо звернення ще перебуває в обробці, и можете побачити інакший статус, аніж «виконано» чи «скасовано виконання».
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області