Фахівців з реабілітації навчатимуть за дуальною формою

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
До закладів охорони здоров’я студентів прийматимуть на посаду «Асистент фізичного терапевта» та «Асистент ерготерапевта»

Фахівців з реабілітації навчатимуть за дуальною формою

Чи мають право на відпустку студенти дуальної форми навчання

29 серпня 2024 р набрала чинності постанова КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження дуальної форми здобуття вищої освіти для підготовки фахівців з реабілітації у сфері охорони здоров’я» від 27.08.2024 № 981 (далі — Проєкт, Постанова № 981). Ініціатор Проєкту — МОЗ.

Головні цілі Проєкту:

  • підготувати висококваліфікованих медичних працівників;
  • удосконалити освітні програми у закладах вищої освіти;
  • збільшити практичну частину підготовки фахівців;
  • ширше залучити заклади охорони здоров’я до підготовки медичних кадрів;
  • збільшити кількість фахівців у реабілітаційних відділеннях.

Тривалість Проєкту — два роки. За його підсумками ухвалять рішення про масштабування у межах всієї країни. У Проєкті беруть участь чотири заклади вищої освіти (далі — ЗВО), що готують фахівців за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація» (227 «Фізична терапія, ерготерапія»). Учасниками Проєкту також будуть заклади охорони здоров’я (далі — ЗОЗ), які відповідають критеріям, що визначає Постанова № 981, та студенти.

Для участі у Проєкті студенти подають заяву про переведення на дуальну форму здобуття освіти, проходять відбір у ЗВО та ЗОЗ, укладають тристоронній договір та трудовий договір.

Примірні форми заяви, договору між ЗВО та ЗОЗ і тристороннього договору має затвердити МОЗ.

Кожен студент — учасник Проєкту здобуватиме освіту за дуальною формою за навчальним планом, що погодили ЗВО й ЗОЗ. Час практичного навчання на робочих місцях — від 45 до 60 %. Інформацію про здобуту вищу освіту за дуальною формою в межах реалізації Проєкту внесуть у додаток до диплома.

Студентів, які стануть учасниками Проєкту, прийматимуть до ЗОЗ на посаду «Асистент фізичного терапевта» та «Асистент ерготерапевта». Вони проходитимуть освітню програму (виконуватимуть індивідуальний навчальний план) на робочому місці під керівництвом координатора та наставника. До наставників визначені додаткові вимоги. Наставника призначає керівник ЗОЗ із числа найбільш кваліфікованих фахівців з реабілітації, які мають досвід роботи не менше ніж рік на посаді фізичного терапевта — для асистента фізичного терапевта або ерготерапевта — для асистента ерготерапевта.

Чи виконали студенти індивідуальний навчальний план та результатів навчання за дуальною формою здобуття вищої освіти оцінить ЗВО спільно із ЗОЗ. Окрім того, вони щороку звітуватимуть МОЗ про результати реалізації Проєкту. Примірну форму звіту затвердить МОЗ.

Ірина Матійко

За інформацією КМУ та МОЗ

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
107

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
215

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
240

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15010

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10172

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді