Фахівців з реабілітації навчатимуть за дуальною формою

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
До закладів охорони здоров’я студентів прийматимуть на посаду «Асистент фізичного терапевта» та «Асистент ерготерапевта»

Фахівців з реабілітації навчатимуть за дуальною формою

Чи мають право на відпустку студенти дуальної форми навчання

29 серпня 2024 р набрала чинності постанова КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження дуальної форми здобуття вищої освіти для підготовки фахівців з реабілітації у сфері охорони здоров’я» від 27.08.2024 № 981 (далі — Проєкт, Постанова № 981). Ініціатор Проєкту — МОЗ.

Головні цілі Проєкту:

  • підготувати висококваліфікованих медичних працівників;
  • удосконалити освітні програми у закладах вищої освіти;
  • збільшити практичну частину підготовки фахівців;
  • ширше залучити заклади охорони здоров’я до підготовки медичних кадрів;
  • збільшити кількість фахівців у реабілітаційних відділеннях.

Тривалість Проєкту — два роки. За його підсумками ухвалять рішення про масштабування у межах всієї країни. У Проєкті беруть участь чотири заклади вищої освіти (далі — ЗВО), що готують фахівців за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація» (227 «Фізична терапія, ерготерапія»). Учасниками Проєкту також будуть заклади охорони здоров’я (далі — ЗОЗ), які відповідають критеріям, що визначає Постанова № 981, та студенти.

Для участі у Проєкті студенти подають заяву про переведення на дуальну форму здобуття освіти, проходять відбір у ЗВО та ЗОЗ, укладають тристоронній договір та трудовий договір.

Примірні форми заяви, договору між ЗВО та ЗОЗ і тристороннього договору має затвердити МОЗ.

Кожен студент — учасник Проєкту здобуватиме освіту за дуальною формою за навчальним планом, що погодили ЗВО й ЗОЗ. Час практичного навчання на робочих місцях — від 45 до 60 %. Інформацію про здобуту вищу освіту за дуальною формою в межах реалізації Проєкту внесуть у додаток до диплома.

Студентів, які стануть учасниками Проєкту, прийматимуть до ЗОЗ на посаду «Асистент фізичного терапевта» та «Асистент ерготерапевта». Вони проходитимуть освітню програму (виконуватимуть індивідуальний навчальний план) на робочому місці під керівництвом координатора та наставника. До наставників визначені додаткові вимоги. Наставника призначає керівник ЗОЗ із числа найбільш кваліфікованих фахівців з реабілітації, які мають досвід роботи не менше ніж рік на посаді фізичного терапевта — для асистента фізичного терапевта або ерготерапевта — для асистента ерготерапевта.

Чи виконали студенти індивідуальний навчальний план та результатів навчання за дуальною формою здобуття вищої освіти оцінить ЗВО спільно із ЗОЗ. Окрім того, вони щороку звітуватимуть МОЗ про результати реалізації Проєкту. Примірну форму звіту затвердить МОЗ.

Ірина Матійко

За інформацією КМУ та МОЗ

Головні зміни у трудовому законодавстві за І півріччя 2025 року

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
537977

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67663

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
289

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
495

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді