Перший централізований обмін електронними повістками

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Як тепер вручатимуть повістки та чи змінилась відповідальність військовозобов’язаних

Перший централізований обмін електронними повісткам

17 вересня вперше відбувся централізований обмін повістками в електронному вигляді: повістки, підписані електронними підписами начальників ТЦК, автоматично надійшли до серверів Укрпошти.

Чи повинен роботодавець оголосити догану працівнику, який не з’явився до ТЦК

Укрпошта роздрукувала повістки і тепер надсилає їх за домашніми адресами військовозобов'язаних рекомендованими поштовими відправленнями. Загалом пошта отримала 6 тисяч таких повісток.

На явку до ТЦК надано 14 днів.

Повістка вважається врученою, якщо військовозобов’язаний:

  • отримав поштове відправлення;
  • відмовився отримати поштове відправлення;
  • був відсутній за адресою, яку повідомив у ТЦК під час уточнення облікових даних;
  • був відсутній за адресою зареєстрованого місця проживання, якщо не повідомив ТЦК іншої адреси.

У разі неявки за повісткою передбачена адміністративна відповідальність. Порушників доправлятиме до ТЦК поліція примусово на підставі звернень відповідних центрів комплектування ( ст. 259, 261 та 262 КУпАП).

Якщо порушників не зможуть доправити до ТЦК, їх через суд позбавлятимуть права керування транспортними засобами до виконання або відкликання вимог центрів комплектування.

додаток

Як повторно отримати критичність та перебронювати працівників на новий строк

Статті за темою

Усі статті за темою

Працівники за кордоном і Резерв+: облік та нюанси

Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
709

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
10605

Як перевірити актуальність даних у Резерв+ перед звітністю

Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
436

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
3703

Взаємодія підприємства з ТЦК: типові запити та як правильно відповідати

У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
6011

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді