Витяг з електронної трудової книжки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Алгоритм оформлення на сайті Пенсійного фонду

Витяг з електронної трудової книжки

Дані з електронної трудової книжки можна використати для підтвердження досвіду роботи під час працевлаштування. Для цього необхідно сформувати витяг з електронної трудової книжки на сайті Пенсійного фонду України.

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Щоб сформувати витяг, потрібно зробити наступні кроки:

  1. Увійти на сайт Пенсійного фонду України та авторизуватися за допомогою КЕП або банківської картки ID.GOV.UA.
  2. Обрати в розділі «Комунікації з ПФУ» пункт «Запит на отримання електронних документів».

  3. Обрати тип звернення «Витяг з ЕТК».

  4. Поля запиту заповнюються автоматично. У разі відсутності, потрібно зазначити номер телефону та дати згоду на обробку персональних даних. Натиснути «Відправити до ПФУ» та «ОК» після відправки.

  5. Перевірити результат опрацювання запиту можна в розділі «Мої звернення». 

  6. В розгорнутому полі завантажити файл документа в форматі .pdf.

За інформацією Пенсійного фонду України

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
32690

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
29648

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
6421

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4256

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді