Витяг з електронної трудової книжки

Алгоритм оформлення на сайті Пенсійного фонду

Витяг з електронної трудової книжки

Дані з електронної трудової книжки можна використати для підтвердження досвіду роботи під час працевлаштування. Для цього необхідно сформувати витяг з електронної трудової книжки на сайті Пенсійного фонду України.

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Щоб сформувати витяг, потрібно зробити наступні кроки:

  1. Увійти на сайт Пенсійного фонду України та авторизуватися за допомогою КЕП або банківської картки ID.GOV.UA.
  2. Обрати в розділі «Комунікації з ПФУ» пункт «Запит на отримання електронних документів».

  3. Обрати тип звернення «Витяг з ЕТК».

  4. Поля запиту заповнюються автоматично. У разі відсутності, потрібно зазначити номер телефону та дати згоду на обробку персональних даних. Натиснути «Відправити до ПФУ» та «ОК» після відправки.

  5. Перевірити результат опрацювання запиту можна в розділі «Мої звернення». 

  6. В розгорнутому полі завантажити файл документа в форматі .pdf.

За інформацією Пенсійного фонду України

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4968

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27375

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3805

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді