
За порушення правил військового обліку на порушників чекає штраф від 17 000 до 25 500 грн. Щоб запобігти адміністративному стягненню, військовозобов'язаним необхідно:
- перебувати на військовому обліку;
- уточнити свої облікові дані через електронний кабінет;
- у період мобілізації мати при собі військово-обліковий документ та пред’являти його за вимогою представника ТЦК або поліцейського;
- з'являтися до ТЦК за викликом у зазначені строки.
Закінчився строк для уточнення даних: кому загрожує штраф
Резервісти та військовозобов’язані, у яких відсутній (які втратили) військово-обліковий документ, повинні уточнити свої облікові дані у ТЦК.
Якщо громадянин поставив підпис на повістці, але не може прийти вчасно, він зобов’язаний повідомити про причини неявки не пізніше трьох діб від визначеного у повістці часу прибуття до ТЦК. Також він має прибути до ТЦК у строк, що не перевищує сім календарних днів.
Поважними причинами неприбуття визнаються:
- перешкода стихійного характеру;
- хвороба;
- воєнні дії та їхні наслідки;
- інші обставини, які позбавили можливості прибути у визначені пункт і строк;
- смерть близького родича або близького родича дружини (чоловіка).
Якщо повістка прийшла поштою, громадянину необхідно з’явитись до ТЦК протягом 7 діб (з адміністративного центру області) або 10 діб (з інших населених пунктів).
За інформацією
Facebook-сторінки Харківського ОТЦК та СП
Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті