Перевірка результатів оцифрування трудової книжки

Алгоритм дій для роботодавця та працівника

Перевірка результатів оцифрування трудової книжки

Роботодавець може дізнатись результати оцифрування трудової книжки на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ

Для цього йому необхідно:

  1. Зайти в кабінет страхувальника у розділ «Відомості про трудові відносини» або працівнику — в особистий кабінет у розділ «Мої звернення».

  2. Перевірити статус звернення:

    • «Виконано» означає, що сканкопії трудової книжки опрацьовані і дані про трудові відносини актуалізовані;

    • «Скасовано виконання» означає, що звернення містить помилки та не опрацьовано і потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в вкладенні «Повідомлення»);

    • інші статуси означають, що звернення знаходиться в опрацюванні.

За інформацією

Головного управління ПФУ у Вінницькій області

Гарячі питання військового обліку на підприємствах

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4937

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27289

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3793

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5757

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді