Професійні стандарти в кадровій роботі Мінекономіки оприлюднило на своєму сайті для обговорення проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2017 р. № 373» (далі — Проєкт).
Порядок як розробляти, вводити в дію та переглядати профстандарти, що затверджує постанова КМУ від 31.05.2017 № 373, пропонують викласти в новій редакції (далі — Порядок).
В Порядку уточнять :
- спірні пропозиції / зауваження до проєкту профстандарту та визначать, як їх узгодити;
- процедуру, як погоджувати проєкт профстандарту;
- особливості складу робочої групи, погодження проєкту профстандарту за професією, доступ до якої чи здійснення діяльності за якою регулюється законом чи міжнародним договором України;
- перелік документів, які подаватиме розробник, щоб провели перевірку та вимоги як їх оформлювати;
- процедуру та перебіг строку перегляду і внесення змін до профстандарту.
Проєкт також передбачає, що розробники затверджуватимуть проєкти профстандартів, які розроблені згідно з діючим Порядком та подані на громадське обговорення до того, як набере чинності ця постанова КМУ.
Тетяна Фіало
За інформацією Мінекономіки
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.