Професійні стандарти в кадровій роботі Мінекономіки оприлюднило на своєму сайті для обговорення проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2017 р. № 373» (далі — Проєкт).
Порядок як розробляти, вводити в дію та переглядати профстандарти, що затверджує постанова КМУ від 31.05.2017 № 373, пропонують викласти в новій редакції (далі — Порядок).
В Порядку уточнять :
- спірні пропозиції / зауваження до проєкту профстандарту та визначать, як їх узгодити;
- процедуру, як погоджувати проєкт профстандарту;
- особливості складу робочої групи, погодження проєкту профстандарту за професією, доступ до якої чи здійснення діяльності за якою регулюється законом чи міжнародним договором України;
- перелік документів, які подаватиме розробник, щоб провели перевірку та вимоги як їх оформлювати;
- процедуру та перебіг строку перегляду і внесення змін до профстандарту.
Проєкт також передбачає, що розробники затверджуватимуть проєкти профстандартів, які розроблені згідно з діючим Порядком та подані на громадське обговорення до того, як набере чинності ця постанова КМУ.
Тетяна Фіало
За інформацією Мінекономіки
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.