Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки, який діє з 10 червня 2021 року згідно з Законом України від 05.02.2021 №1217-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі».
Перехід на електронні трудові книжки
В електронну трудову книжку вносяться відцифровані документи, що підтверджують страховий стаж.
Щоб відцифрувати документи, необхідно мати скановані кольорові копії:
документів про здобуття освіти на денній формі навчання;
свідоцтва про народження дитини (для жінок);
військовий документ.
У разі втрати трудової працівнику необхідно відцифрувати: довідки, виписки з наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.
Відскановані документи, що посвідчують страховий стаж, можна подати через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду.

Бути в курсі змін у трудовому законодавстві, обмінюватися досвідом із колегами та отримувати готові рішення для кадрової роботи – усе це можливо в нашому кадровому каналі Messenger у Facebook!
Вимоги до скан-копій:
повинні бути кольоровими;
заповнені сторінки трудової книжки мають бути відскановані у хронологічному порядку;
скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні ‒ 300 dpi);
формат зображення має бути jpg або pdf;
розмір кожного файлу не має перевищувати 1Мб.
Скановані копії паперових трудових книжок може подавати і роботодавець, і працівник.
За інформацією