Як внести дані до електронної трудової книжки

Дізнайтесь, які документи необхідні для відцифрування трудової

etrud3.jpg

Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки, який діє з 10 червня 2021 року згідно з Законом України від 05.02.2021 №1217-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». 

Перехід на електронні трудові книжки

В електронну трудову книжку вносяться відцифровані документи, що підтверджують страховий стаж. 

Щоб відцифрувати документи, необхідно мати скановані кольорові копії:

  • документів про здобуття освіти на денній формі навчання;

  • свідоцтва про народження дитини (для жінок);

  • військовий документ.

У разі втрати трудової працівнику необхідно відцифрувати: довідки, виписки з наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Відскановані документи, що посвідчують страховий стаж, можна подати через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду.

Вимоги до скан-копій:

  •  повинні бути кольоровими;

  •  заповнені сторінки трудової книжки мають бути відскановані у хронологічному порядку;

  •  скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні ‒ 300 dpi);

  •  формат зображення має бути jpg або pdf;

  •  розмір кожного файлу не має перевищувати 1Мб.

Скановані копії паперових трудових книжок може подавати і роботодавець, і працівник.

За інформацією

Головного управління ПФУ в Луганській області

Виправляємо помилки в паперових й електронних книжках

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок запису про нагородження у трудовій книжці

Фіксувати в трудовій книжці нагородження і заохочення зобов’язує пункт 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Що і як писати — визначає підрозділ «г» розділу 2 Інструкції № 58.
28605

Особливості зберігання трудових книжок

Під час оформлення на роботу всі працівники зобов’язані подавати на підприємство трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (витяг з електронної трудової книжки).
22484

Заповнення трудової книжки ФОП-роботодавцем

Коли фізична особа — підприємець починає використовувати найману працю, він автоматично стає роботодавцем. Саме з цього моменту виникає безліч запитань. Чи має ФОП заповнювати трудові книжки працівників у 2025 році? Що робити, якщо підприємець не має печатки? Чи оформлює ФОП трудову книжку особі, яка працевлаштовується вперше?
33291

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді