Повідомлення до ДПС про прийняття працівника на роботу змінилось згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2025 №184.
Одним із ключових нововведень є доповнення повідомлення інформацією про громадянство працівника.
Попередні зміни до форми повідомлення були внесені Постановою КМУ від 23.08.2024 № 967, яка оновила його структуру для відображення даних про домашніх працівників та запровадила форму повідомлення про припинення трудового договору з ними.
Бути в курсі змін у трудовому законодавстві, обмінюватися досвідом із колегами та отримувати готові рішення для кадрової роботи – усе це можливо в нашому кадровому каналі Messenger у Facebook!
Повідомлення подає власник підприємства, уповноважений ним орган чи фізособа (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), або резидент Дія Сіті.
Необхідно подати повідомлення до територіальних органів ДПС за місцем обліку підприємства як платника ЄСВ або за податковою адресою фізичної особи до початку роботи працівника.
За інформацією
Головного управління ДПС у Сумській області
Часом обставини складаються так, що новоприйнятий працівник не вийшов на роботу. В такому випадку необхідно повідомити ДПС про анулювання повідомлення про прийняття на роботу. В які строки це необхідно зробити? Чи передбачена відповідальність за неподання скасовуючого повідомлення про прийняття на роботу?
На час воєнного стану пріоритет в трудовому законодавстві належить Закону № 2136. За яким договором приймати на роботу в умовах війни, кому можна встановлювати випробування, та як повідомити ДПС про прийняття нового працівника під час воєнного стану 2023, роз’яснюємо у статті.
Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Тому відповідно до ст. 21 КЗпП ФОП мають укладати трудові договори з найманими працівниками
Працівника допускають до роботи лише після, зокрема ДФС про прийняття працівника на роботу. Під час заповнення повідомлення про прийняття на роботу з тих чи тих причин можна припуститися помилки. А чи можна та як її виправити?
Під час кібератаки 27 червня через мережу Інтернет перестали працювати комп’ютерні програми (1С:Підприємство, M.E.Doc та інші). Кадровику необхідно звільнити працівника з роботи та прийняти нових працівників. Чи можна в цій ситуації оформити звільнення та повідомити ДФС про прийнятих працівників пізніше, після відновлення роботи програмного забезпечення?