Заповнюйте персональну інформацію про працівника відповідно до його документів, щоб уникнути помилок у Реєстрі застрахованих осіб
ПФУ нагадує органам державної влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань та для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період про обов’язок оперативно передавати відомості про рух кадрів на вебпортал електронних послуг ПФУ.
У повідомленні про зміни в трудових відносинах відповідальній особі страхувальника необхідно уважно заповнити персональну інформацію про працівника:
- РНОКПП, якщо є;
- паспорт, якщо відмовились від РНОКПП;
- прізвище, ім’я та по батькові.
Заповнюйте ці поля відповідно до даних документів особи, щоб уникнути некоректної зміни інформації у Реєстрі застрахованих осіб по працівнику.
Також ПФУ звертає увагу, що у повідомленні вказують порядковий номер місця трудових відносин. Це унікальний номер підприємства, однаковий для всіх записів паперового документа про трудові відносини по одному підприємству, незалежно від зміни назви організації, що відбувалися в період перебування застрахованої особи у трудових відносинах з цим підприємством.
Цей параметр — фактично порядковий номер роботодавця, в якого працює працівник. У подальших повідомленнях страхувальником до ПФУ по конкретному працівнику він не змінюється.
За інформацією ПФУ
https://ek.expertus.com.ua/recommendations/16043
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.