Трудові відносини з особами з інвалідністю
Роботодавець при працевлаштуванні осіб з інвалідністю повинен:
- виділити та створити робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю;
- створити умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації;
- забезпечити соціально-економічні гарантії;
- надати Держслужбі зайнятості інформацію для організації працевлаштування осіб з інвалідністю;
- надавати звітність до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.
За інформацією Telegram-каналу
Центрально-Західного міжрегіонального кправління Держпраці
Найпоширеніші запитання, які турбують роботодавців, та відповіді на них в одній статті ☟
Особа з інвалідністю — особа зі стійким розладом функцій організму, що при взаємодії із зовнішнім середовищем може призводити до обмеження її життєдіяльності, внаслідок чого держава зобов’язана створити умови для реалізації нею прав нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист.
Протягом року кадрові служби пильнують, аби на підприємстві працювали особи з інвалідністю у кількості, що відповідає нормативу робочих місць. Однак дуже часто з’ясовується, що норматив не виконано. Одна з причин — оскільки у розрахунку беруть участь усереднені показники, після заокруглень фактична чисельність осіб з інвалідністю виявляється меншою, аніж планували. Як уникнути такої проблеми?
Держава захищає права працівників з інвалідністю та гарантує їм право на роботу. Як приймати на роботу таких працівників і дотримати вимог законодавства? Як оформити наказ про прийняття на роботу інваліда? Вберегтися від помилок під час працевлаштування осіб з інвалідністю допоможе наша стаття
Медико-соціальну експертну комісію (МСЕК) працівник повинен пройти для встановлення інвалідності. Для цього необхідна виробнича характеристика, шаблон якої розробили експерти Системи.