Відстрочку можуть отримати онлайн подружжя військових із дітьми. Якщо не вдається — перевірте статус у реєстрі

Відстрочка від мобілізації можлива онлайн — через застосунок Резерв+. Вона доступна автоматично для тих, хто:
- перебуває у шлюбі з військовослужбовцем або військовослужбовицею;
- має з ним/нею спільну дитину віком до 18 років.
Таке право гарантує п. 15 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
Що робити, якщо система не дає оформити відстрочку?
Часто проблема виникає через те, що в реєстрі «Оберіг» немає підтвердження, що ваш чоловік або дружина є чинним військовим. У такому випадку військовослужбовцю потрібно оновити свій статус.
Це можна зробити так:
- Через застосунок Резерв+:
Зайти в меню → «Виправити дані онлайн»
Обрати опцію «Я вже військовий»
Подати запит
Після оновлення статусу — знову подати запит на відстрочку
Авторизуватися
У розділі «Ми не знайшли даних...» натиснути «Я точно чинний військовий»
Заповнити форму
Після підтвердження — перейти в Резерв+ і подати заявку
Якщо все зроблено правильно, система автоматично підтягне оновлені дані, і ви зможете скористатися правом на відстрочку без додаткових звернень до ТЦК та СП.
За інформацією Facebook-сторінки Волинського обласного ТЦК та СП
Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті