Електронна трудова книжка: чи обов'язково і для чого це потрібно?
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Електронний облік трудової діяльності працівників є обов'язковим. Про необхідність зберігати дані саме в електронному вигляді нагадали у Пенсійному фонді.
Перехід на електронні трудові книжки
Відповідні зміни були затверджені ще 2021-го року, коли було ухвалене рішення про перехід на електронні трудові книжки. Вони формуються шляхом сканування паперових документів.
Завдяки цьому зберігання інформації про трудову діяльність особи буде надійнішим, а нарахування пенсій та соціальних виплат можна буде автоматизувати, спростивши кадрові процедури.
Щоб сформувати електронну трудову книжку, слід завантажити xml-файл на веб-портал ПФУ. Також можна додати сканкопії інших документів, що засвідчують стаж особи (про освіту, народження дитини, військову службу тощо).
У ПФУ закликали фізосіб-підприємців також подбати про оцифрування документів, адже це суттєво полегшить процедуру підтвердження стажу та нарахування пенсійних виплат.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області