Особові справи працівників: вести чи ні
Запитання
Для яких категорій працівників особові справи можна не вести?
Відповідь
Категорії працівників, для яких особові справи ведуть в обов’язковому порядку, визначають за Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5.
Щоб визначити, до якої категорії належить працівник, подивіться на першу цифру коду професії за Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (КП). Формуйте особову справу обов’язково, якщо код посади за КП починається з цифр 1-4.
Для працівників інших категорій (код за КП починається цифрами 5-9) особову справу не оформлюйте.
Детальніше у консультації Особові справи: формування, облік, зберігання та архівація.