Особові справи працівників: вести чи ні

3326

Запитання

Для яких категорій працівників особові справи можна не вести?

Відповідь

Категорії працівників, для яких особові справи ведуть в обов’язковому порядку, визначають за Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5.

Щоб визначити, до якої категорії належить працівник, подивіться на першу цифру коду професії за Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (КП). Формуйте особову справу обов’язково, якщо код посади за КП починається з цифр 1-4.

Для працівників інших категорій (код за КП починається цифрами 5-9) особову справу не оформлюйте.

Детальніше у консультації Особові справи: формування, облік, зберігання та архівація.

Пошук по Класифікатору професій ➤➤➤

Відновлення бронювання у Дії

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Склад документів особової справи працівника

Вічне запитання з кадрової практики: чи долучати до особової справи згоду на обробку персональних даних… Відповідь — ні! Дізнайтесь: які документи можна і потрібно формувати до особової справи працівника, а чого у жодному разі там не має бути.
166129

Формування та облік внутрішнього опису документів особової справи працівника

Внутрішній опис відображає включення документів до справи і містить відомості про порядкові номери документів справи, їх індекси, дати, заголовки та номери аркушів справи, на яких розташований кожен документ. Внутрішній опис заповнює кадровик при первинному оформленні особової справи
132997

Внутрішнє сумісництво: наказ, особова картка, облік робочого часу

З листа до редакції: «Декілька років тому ми дозволили жінці-лаборанту працювати у вільний від основної роботи час за внутрішнім сумісництвом у тій же лабораторії прибиральником виробничих приміщень. За таку роботу ми доплачували їй 50% окладу прибиральника. Зараз ця працівниця вирішила відмовитися від роботи прибиральника. Який слід видати наказ? Оскільки раніше було видано наказ про дозвіл працювати за сумісництвом, то тепер маємо написати «не дозволяємо надалі працювати»? Чи як правильно?»
75338

Зберігання особових справ: настанови експерта

Особова справа працівника, за умови додержання правил її ведення, містить повну інформацію про трудову діяльність та персональні дані цього працівника, тому слід організувати належне зберігання особових справ на підприємстві. Як правильно зберігати особові справи, читайте у статті
12832

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
132447