Директор на лікарняному: як скласти наказ про виконання його обов’язків

21082

Запитання

Директор раптово йде на лікарняний. У посадовій інструкції заступника директора прописано, що у разі відсутності директора всі документи підписує його заступник. Як правильно сформулювати наказ про виконання обов’язків директора під час лікарняного і хто його повинен підписати, директор чи заступник, адже директор не міг знати заздалегідь про свою хворобу?

Відповідь

Якщо у посадовій інструкції заступника директора передбачено виконання обов’язків директора у разі його відсутності, то заступник директора видає і підписує наказ про тимчасове виконання обов’язків (тимчасове замісництво) протягом усього періоду відсутності. У наказі може зазначатися виконання обов’язків директора без звільнення від виконання обов’язків, обумовлених трудовим договором за основною посадою, або із припиненням їх виконання.

Читайте також — Покладення обов’язків на час відпустки: оформлюємо заміну правильно

Інтеграція ветерана в колектив: як налагодити комунікацію та співпрацю

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Чи встановлює законодавство строк зберігання посадових інструкцій

Чи існує нормативний документ, який визначає строк зберігання посадових і робочих інструкцій? Чи потрібно перезатверджувати посадові інструкції у зв’язку зі зміною керівника організації?Інспектор з праці, роблячи припис актуалізувати посадові та робочі інструкції, вніс зауваження про те, що ці документи застарілі, оскільки з часу їх затвердження пройшло 5 років.
50637

Все про посадові інструкції в Україні: правила зі зразками

Роботодавець повинен роз’яснити працівнику його права і обов’язки, забезпечити необхідними для роботи засобами (ст. 29 КЗпП). Як це зробити? Скеровує інший нормативний акт: обов’язки, права та відповідальність працівників закріплюють в посадових та робочих інструкціях. Вас можуть притягнути до відповідальності за їх відсутність. Адже суд кваліфікує це як порушення законодавства про працю.
411449

Посадова інструкція директора

Інструкція розроблена на прикладі ТОВ. Ви можете використовувати її для першого керівника підприємства іншої організаційно-правової форми. Для цього відкоригуйте разом з юристами підприємства розділи «Загальні положення» та «Відповідальність»
53836

Внесення змін до посадових інструкцій

Роботодавець планує детальніше описати завдання і обов’язки певної категорії персоналу або змінити посадову інструкцію на робочу. Чи потрібен у такому випадку наказ про зміни, та як правильно його сформулювати?
76356