Відповідь
Насамперед зауважимо, що розпорядчий документ набирає чинності з моменту його підписання і реєстрації, якщо в тексті не встановлено інші строки (п. 10 гл. 9 розд. ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).
Читайте також: Нумерація кадрових наказів на підприємстві
Тому працівник не мав права реєструвати накази без підпису керівника. Допоки керівник не підписав документ, це не наказ, а проект наказу. Тому жодних дій (приймати на роботу, переводити, звільняти працівника) за документом без підпису вчиняти не можна.
Щоб дотримати закону, вкажіть у наказі про несприятливі чинники на робочому місці. Що і як зазначити — у статті. На допомогу — накази, складені за П-1 та формою, відмінною від типової
Такий наказ належить до групи наказів з кадрових питань тривалого (75 р.) строку зберігання. Скачайте зразок наказу про переміщення, розроблений експертами Експертус Кадри
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
Після того, як складете акт, що працівник відмовився надати пояснення, керівник може прийняти рішення оголосити догану. Оформіть це наказом
Якщо через війну в Україні роботодавець втратив майно, не може забезпечити працівника роботою та прийняв рішення його звільнити, необхідно оформити процедуру згідно з чинним законодавством. Зокрема знадобиться наказ про звільнення. Скористайтеся прикладом документа від наших експертів, щоб перевіряльники не мали запитань до оформлення наказу про звільнення працівника через знищення майна роботодавця.