Заповнення розділу «Відпустки» особової картки П-2 в електронній формі

2622

Запитання

На підприємстві впроваджено систему електронного документообігу в програмі 1С. З якою періодичністю роздруковувати заповнений розділ «Відпустки» особової картки? Чи передбачено відповідальність за незаповнення цього розділу картки П-2?

Відповідь

Для зручності оперативний облік відпусток можна вести в електронному вигляді, у т. ч. у програмі 1С. При підготовці особових карток до архівного зберігання потрібно заповнити всі графи особової картки працівника. Тому під час формування особових карток П-2 у справи для подальшого зберігання всі графи особової картки мають бути заповнені, роздруковані аркуші та металеві кріплення — вилучені.

Щодо відповідальності за незаповнення розділу V «Відпустки» — порушенням законодавства про працю є відсутність будь-якого обліку відпусток в організації, а не відсутність запису про відпустки в особовій картці працівника. Таким чином, облік відпусток у програмі 1С вести правомірно, роздруковувати особову картку потрібно у випадку передавання її на архівне зберігання.

Як провести скорочення чисельності та штату

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
30804

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
28506

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
5996

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4117