Заповнення розділу «Відпустки» особової картки П-2 в електронній формі

2402

Запитання

На підприємстві впроваджено систему електронного документообігу в програмі 1С. З якою періодичністю роздруковувати заповнений розділ «Відпустки» особової картки? Чи передбачено відповідальність за незаповнення цього розділу картки П-2?

Відповідь

Для зручності оперативний облік відпусток можна вести в електронному вигляді, у т. ч. у програмі 1С. При підготовці особових карток до архівного зберігання потрібно заповнити всі графи особової картки працівника. Тому під час формування особових карток П-2 у справи для подальшого зберігання всі графи особової картки мають бути заповнені, роздруковані аркуші та металеві кріплення — вилучені.

Щодо відповідальності за незаповнення розділу V «Відпустки» — порушенням законодавства про працю є відсутність будь-якого обліку відпусток в організації, а не відсутність запису про відпустки в особовій картці працівника. Таким чином, облік відпусток у програмі 1С вести правомірно, роздруковувати особову картку потрібно у випадку передавання її на архівне зберігання.

Актуально про відпустки

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
5164

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27764

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3858

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5852