Заповнення розділу «Відпустки» особової картки П-2 в електронній формі

2358

Запитання

На підприємстві впроваджено систему електронного документообігу в програмі 1С. З якою періодичністю роздруковувати заповнений розділ «Відпустки» особової картки? Чи передбачено відповідальність за незаповнення цього розділу картки П-2?

Відповідь

Для зручності оперативний облік відпусток можна вести в електронному вигляді, у т. ч. у програмі 1С. При підготовці особових карток до архівного зберігання потрібно заповнити всі графи особової картки працівника. Тому під час формування особових карток П-2 у справи для подальшого зберігання всі графи особової картки мають бути заповнені, роздруковані аркуші та металеві кріплення — вилучені.

Щодо відповідальності за незаповнення розділу V «Відпустки» — порушенням законодавства про працю є відсутність будь-якого обліку відпусток в організації, а не відсутність запису про відпустки в особовій картці працівника. Таким чином, облік відпусток у програмі 1С вести правомірно, роздруковувати особову картку потрібно у випадку передавання її на архівне зберігання.

Відновлення бронювання у Дії

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
4966

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
27375

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3804

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5770