Міністерство охорони здоров'я, яке раніше закликало лікарів долучитися до роботи у регіонах, постраждалих від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС, відзвітувало про перші результати. Так, наразі до роботи готуються стати 119 осіб (80 лікарів та 39 медичних сестер). Тривалість роботи залучених добровольців становитиме від двох тижнів до місяця.
Документи про освіту, які має подати при прийнятті на роботу лікар
Втім, медична система все ще потребує допомоги. Так, МОЗ нагадало перелік потрібних спеціалістів. Це:
- лікарі-анестезіологи;
- лікарі-терапевти;
- лікарі-травматологи дитячі;
- лікарі-офтальмологи;
- лікарі-невропатологи;
- лікарі-фтизіатри;
- лікарі-хірурги щелепно-лицеві;
- лікарі-нейрохірурги;
- лікарі-гематологи;
- лікарі-рентгенологи;
- лікарі-онкологи;
- лікарі-гінекологи-онкологи;
- лікарі з променевої терапії;
- лікарі невідкладної (екстреної) медичної допомоги;
- медичні сестри.
Відповідаємо на запитання:
Щоб долучитися до лав медичних добровольців, можна звернутися або до керівника своєї лікарні, або ж самостійно подати заявку через гарячу лінію міністерства охорони здоров'я (0 800 60 20 19).
За матеріалами Міністерства охорони здоров'я
Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
Питання виїзду за кордон у період воєнного стану в Україні залишається актуальним, особливо для тих, хто підлягає бронюванню. Відпустка заброньованого за кордоном — це складна і багатогранна тема, яка вимагає уважного аналізу законодавчих змін та практичних механізмів реалізації такого виїзду