Прес-­реліз: інформуємо про важливі події правильно

Для того щоб оперативно інформувати через засоби масової інформації цільову аудиторію зі значимою для організації подією, зазвичай використовують прес-релізи. Тому важливо дбати про якість прес-релізу, оскільки це один із чинників, що визначають репутацію організації

Прес-реліз це основний документ для взаємодії підприємства із засобами масової інформації. Головною підставою для складання прес-релізу є ознайомлення якомога ширшої аудиторії через ЗМІ із значимою для організації подією.

Подія, яку варто висвітлити у ЗМІ, має відповідати таким критеріям:

  • викликає інтерес у широкого кола людей;
  • походить із джерел, що заслуговують на увагу;
  • стосується нещодавніх подій або тих, що відбудуться незабаром;
  • пов’язана з певним відкриттям, із захистом інтересів громадян.

До написання прес-релізу немає єдиних конкретних вимог, оскільки різні теми вимагатимуть і різного підходу до їх викладу. Наприклад, інформація про створення підприємства відрізнятиметься від відкриття у медицині нових ліків, оскільки останнє вимагатиме конкретики і достовірності.

Отже, складаючи прес-реліз, важливо бути добре обізнаним та поінформованим із предметом викладу.

Виділяють такі етапи складання прес-релізу:

1. Вибір потенційної аудиторії та головної мети — врахування специфіки видання та викладу актуальної, суспільно значимої інформації.

2. Робота над текстом та оформлення — анонс певної події, важлива й актуальна оперативна інформація про діяльність організації, її продукцію, послуги тощо.

3. Тиражування. Із цією метою зазвичай послуговуються електронною поштою. Для того щоб прес­-реліз зацікавив адресата, необхідно забезпечити відповідність електронного листа правилам етикету — перевірити наявність заголовків, прийнятний обсяг документа, перевірка на віруси тощо.

Готуючи прес-реліз, необхідно структуровано та чітко викладати інформацію. Практикою вироблено чітку структуру прес-релізу. Виокремлюють такі основні реквізити прес-релізу:

  • емблема організації;
  • найменування організації;
  • дата документа (дата видання);
  • місце складення;
  • назва виду документа — ПРЕС-РЕЛІЗ;
  • заголовок — має бути інтригуючим у формі запитання, твердження;
  • текст.


До відома!
Приклад оформлення прес-релізу та інших довідково-інформаційних документів — у е-журналі «Кадровик-01»


Текст прес-релізу має містити відомості про зміст події, її організаторів, місце та час проведення, причини та значення події. Складаючи текст, можна користуватися таким планом, відповідаючи на запитання:

  • що?
  • хто?
  • де?
  • коли?
  • чому?

За обсягом прес-реліз не має бути більшим однієї сторінки формату А4. Якщо цей обсяг перевищено, бажано розділити його на підзаголови, виділивши головні пункти.

Не бажано в прес-релізі використовувати абревіатури та скорочення, окрім загальновживаних.

У прес-релізі варто розкривати лише один інформаційний привід. Оскільки декілька інформаційних приводів заважають читачеві зосередитися на головному.

Дбайте про якість прес-релізу, адже з його допомогою формуватиметься сприятливе інформаційне середовище для подальшої ефективної роботи.


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

Як оперативно передати відомості про працівників на вебпортал ПФУ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді