Оформлення та зберігання резолюцій

Первинно опрацьований та зареєстрований документ надсилають на розгляд керівнику організації, який у резолюції зазначає результат свого розгляду. Правильно обраний виконавець, чіткість та конкретика резолюції позитивно вплинуть на якість та своєчасність виконання поставленого завдання
Чекліст кадровика Скачати документи відділу кадрів
Резолюція — напис посадової особи на службовому документі, який містить прийняте рішення щодо виконання документа.

Зазвичай резолюція ставиться безпосередньо на документі, нижче реквізиту «Адресат», паралельно до основного тексту (а не під кутом). Проте, якщо на основному документі немає вільного місця, резолюцію можна складати на окремому аркуші або спеціальному бланку для резолюції.

Зразок резолюції

Оформлення та зберігання резолюцій

Резолюція складається з таких основних елементів:

  • прізвище (прізвища) виконавця у давальному відмінку та ініціали;
  • зміст доручення;
  • строк виконання;
  • особистий підпис керівника;
  • дата складання резолюції.

Умовно можна виділити два типи резолюцій:

    • резолюція-­підтвердження — складають, якщо документ не потребує дій з боку працівників;
    • резолюція­-розгляд — складають, якщо документ потребує вжиття заходів або передаватиметься працівникам на розгляд.

Як і більшість розпорядчих документів, резолюція має бути чіткою, лаконічно та конкретною. Важливо, щоб резолюція мала адресата. Керівник може самостійно прийняти остаточне рішення або вказати працівника, який прийме остаточне рішення.

Якщо резолюція стосується стандартних ситуацій і типових строків виконання, складати її можна за спрощеною формою, вказуючи лише виконавця, підпис та дату.

У випадку, якщо в резолюції вказано декілька виконавців, то відповідальною за виконання документа й організацію роботи інших співвиконавців є особа, зазначена першою.

Ольга Догадіна керівник експертної групи «Експертус Кадри»
Визначте, кому доцільно доручити табельний облік, адаптуйте форму табеля під потреби підприємства, заповніть табель без помилок, навіть якщо працівники працюють за режимом, відмінним від звичайного, та правильно оберіть позначки для неявок

Як зберігати резолюції

Резолюції на бланках необхідно зберігати разом із основним документом, прикріплюючи резолюцію поверх цього документа.

Прикріплювати бланки резолюції до справ варто за допомогою канцелярських скріпок. Оскільки під час експертизи цінності документів у діловодстві металеві скріплення вилучаються, а це може пошкодити матеріальну основу документа.

Водночас резолюції на бланках та документи тимчасового строку зберігання можна скріплювати канцелярськими скобами.


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"



зміст

Письмові комунікації для кадровика

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді