Три складники успішної кар’єри:
- Чітке розуміння, чого хочете і куди рухатися
- Глибоке розуміння того, що відбувається на підприємстві
- Безперервне підвищення власної професійної цінності
Подумайте над тим, чого хочете. Чи готові змінити сферу діяльності чи розширити функціонал?
Оберіть напрям розвитку
Якщо хочете розвиватися, подумайте, у якому напрямі:
- горизонтально — зростати у функціоналі та складності завдань;
- вертикально — дійти до топової позиції, наприклад заступника директора із загальних питань.
Вертикальний розвиток не так просто запланувати і реалізувати, як горизонтальний. Подумайте, які відділи на підприємстві вам цікаві. Порівняйте функціонал роботи, яку хочете отримати, зі своїми обов’язками — чи багато перетинів. Якщо перетинів немає, підготуйтеся: пропонуйте допомогу, у вільний час беріть участь у проєктах. Так налагодите зв’язки і ліпше зрозумієте функціонал колег. Це стане доброю базою на майбутнє.
Будьте обізнаною у справах на підприємстві
Щоб ефективно розв’язувати завдання на вищому рівні та правильно розставляти пріоритети, потрібно глибше розуміти бізнес-процеси. Якщо у вас є система наставництва, скористайтеся. Спілкуйтеся з колегами з інших відділів, обмінюйтеся досвідом.
Займайтеся самоосвітою
Концепція life long learning — навчання впродовж усього життя стосується професії помічника навіть більше, ніж будь-якої іншої. Стежте за технічними новаціями, корисними додатками, методиками підвищення особистої ефективності, змінами в законодавстві
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"