Особи, що працюють за наймом, отримують анкети через свого роботодавця який має бути зареєстрованим як платник страхових внесків у територіальному органі Пенсійного фонду.
Наміри отримати свідоцтво та достовірність даних анкети засвідчують підписом та печаткою роботодавця.
Особи, які за основним місцем роботи працюють на умовах трудового договору у роботодавця, що не має власної печатки або права оформлювати по довіреності передачу йому страхових свідоцтв, самозайняті застраховані особи повинні звертатися за оформленням страхових свідоцтв самостійно до районного управління Пенсійного фонду за місцем постійного проживання.
Роз’яснення з усіх запитань щодо страхова свідоцтва (отримання, заміна, виправлення помилок та ін.) ви знайдете в експертно-правовій системі «Експертус Кадри»
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"