Через синхронізацію реєстру ВПО з базою «Оберіг» у деяких військовозобов’язаних виникають помилки в адресі проживання та відмітки про порушення обліку. Це може призвести до штрафів або навіть розшуку, тому фахівці радять своєчасно перевіряти свої дані

Військовозобов’язаним, які зареєстровані як внутрішньо переміщені особи (ВПО), варто перевірити інформацію про себе у «Резерв+» або через портал «Дія».
Через синхронізацію реєстру ВПО з реєстром «Оберіг» виникають ситуації, коли:
система автоматично фіксує порушення за непостановку на облік за новою адресою;
адреса проживання змінюється на адресу, вказану при реєстрації ВПО;
додаток не дозволяє самостійно уточнити фактичну адресу.
Такі випадки можуть стосуватися і чоловіків, і жінок.
Адвокати радять контролювати ці дані, аби уникнути штрафів, відміток про порушення чи навіть розшуку.
За інформацією Facebook-сторінки
адвоката Дар’ї Тарасенко
Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
Питання виїзду за кордон у період воєнного стану в Україні залишається актуальним, особливо для тих, хто підлягає бронюванню. Відпустка заброньованого за кордоном — це складна і багатогранна тема, яка вимагає уважного аналізу законодавчих змін та практичних механізмів реалізації такого виїзду