Пенсійний фонд не приймає оцифровану трудову: причини
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Щоб оцифрування трудової книжки вважалося повністю завершеним, після подання сканкопій документа Пенсійний фонд України має підтвердити опрацювання звернення. Якщо всі дані успішно актуалізовано, статус у звернення буде «Виконано».
Перевірити, чи так це, можна на вебпорталі ПФУ:
- у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (для роботодавців);
- в особистому кабінеті користувача у розділі «Мої звернення» (для працівників).
Втім, звернення може мати статус «Скасовано виконання». Тоді це свідчить про наявність помилок, які треба усунути та повторно подати інформацію.
ПФУ називає такі основні причини відмови:
- проблеми зі сканкопіями (належать іншій особі, чорно-білі, зроблені не з оригіналів, відскановані неналежно — з обрізаними датами, номерами наказів тощо);
- проблеми з оформленням трудової книжки (немає копії титульної сторінки, підпису власника, відсутні записи про зміну прізвища, печатки чи підписи відповідальних осіб);
- проблеми (помилки) в електронній формі звернення.
З якої саме причини ПФУ не приймає оцифровану трудову, можна побачити у реквізиті «Повідомлення».
Якщо ж звернення має якийсь інший статус окрім «Виконано» чи «Скасовано виконання», варто почекати, адже воно ще в обробці.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області