Мінветеранів шукає фахівців із супроводу: як подати заявку

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
редактор стрічки новин порталу «Кадровик-01»
Кандидати повинні мати освіту за певними напрямами

Мінветеранів шукає фахівців із супроводу: як подати заявку

Міністерство у справах ветеранів оголосило про початок п’ятого етапу набору на посади фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб. Ці спеціалісти мають підтримувати військовослужбовців після повернення до цивільного життя, допомагаючи зорієнтуватися щодо державної підтримки, а також надавати підтримку родинам загиблих.

До обов’язків фахівця із супроводу входять:

  • інформаційний супровід та підтримка ветеранів, ветеранок і членів їхніх родин;
  • консультації щодо отримання статусів, пільг, послуг, житла, реабілітації, працевлаштування, започаткування власної справи;
  • надання юридичної допомоги.

Такі спеціалісти можуть працювати у комунальних закладах та на комунальних некомерційних підприємствах, що належать до сфери управління сільських, селищних, міських рад.

У Мінветеранів назвали вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • рівень освіти не нижче бакалавра у таких галузях знань:
    • A «Освіта» (усі спеціальності);
    • B «Культура, мистецтво та гуманітарні науки» (В8 «Богослов’я», В9 «Історія та археологія», В11 «Філологія (за спеціалізаціями)», В14 «Організація соціокультурної діяльності»);
    • C «Соціальні науки, журналістика та інформація» (С1 «Економіка», С2 «Політологія», С3 «Міжнародні відносини», С4 «Психологія», С5 «Соціологія», С7 «Журналістика»);
    • D «Бізнес, адміністрування та право» (D1 «Облік і оподаткування», D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», D3 «Менеджмент», D4 «Публічне управління та адміністрування», D5 «Маркетинг», D6 «Секретарська та офісна справа», D8 «Право», D9 «Міжнародне право»);
    • F «Інформаційні технології» (усі спеціальності);
    • G «Інженерія, виробництво та будівництво» (усі спеціальності);
    • I «Охорона здоров’я та соціальне забезпечення» (усі спеціальності);
    • J «Транспорт та послуги» (J4 «Охорона праці»);
    • K «Безпека та оборона» (усі спеціальності).

Як додали в уряді, фахівцем із супроводу може стати людина, яка має досвід роботи у соціальній сфері, психології, реабілітації чи дотичних галузях, а також розуміє специфіку роботи з ветеранами й ветеранками, їхні потреби та виклики і готова допомагати їм у поверненні до цивільного життя. Також знадобиться вміння слухати, підтримувати, будувати довірливий контакт і працювати в команді.

Подати заявку на участь у відборі можна до 31 жовтня через вебплатформу «є-Ветеран» у розділі «Електронні сервіси». До неї потрібно додати:

  • документ про освіту;
  • паспорт громадянина України (ID-картка);
  • облікову картку платника податків (РНОКПП) за наявності;
  • довідку МСЕК — за наявності;
  • резюме у довільній формі.

Для підписання знадобиться електронний підпис.

За інформацією Міністерства у справах ветеранів України

додаток

Виправлення помилок в трудових книжках та передача сканкопій до ПФУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
22384

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
7899

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
419

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
501

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
545845

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді