Новий керівник: авторизація на порталі ПФУ у якості страхувальника

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
редактор стрічки новин порталу «Кадровик-01»
У додаткових зверненнях до Фонду здебільшого немає потреби

Новий керівник: авторизація на порталі ПФУ у якості страхувальника

Для того, щоб керівник підприємства міг авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України у якості страхувальника, потрібно застосувати кваліфікований електронний підпис (КЕП), виданий службовій особі, якій офіційно надано право підпису. 

Як отримати електронний підпис (КЕП) та використовувати у кадровій роботі

Якщо страхувальник входить на портал за допомогою КЕП, система автоматично звіряє інформацію щодо податкового номера та коду ЄДРПОУ в останньому поданому звіті та у сертифікаті КЕП. У разі відповідності даних авторизація відбувається успішно. Відповідно, якщо на підприємстві змінився керівник, але дані податкового номера і коду ЄДРПОУ в останньому звіті подані коректно та збігаються з даними сертифіката КЕП, надсилати звернення до ПФУ не потрібно.

Зауважте: для авторизації також можна використовувати кваліфіковану електронну печатку підприємства.

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Обов’язок інформувати про вакансії працівників, які працюють за строковим договором: як реалізувати

Як саме роботодавець має інформувати працівників, що працюють за строковими договорами про можливість укласти безстроковий договір, роз'яснюємо у статті
5495

Електронні інструменти кадровика: Резерв+, е-кадри, звітність до Держпраці

Сучасна кадрова робота стрімко переходить у цифровий формат. Воєнний стан, державний контроль і зростаючі вимоги до збереження даних роблять електронні інструменти кадровика не просто зручністю, а необхідністю. Паперові журнали, картки й накази більше не відповідають темпам сьогодення — на зміну їм приходять цифрові кадрові сервіси та електронна кадрова система, що автоматизують рутину, мінімізують ризики помилок і забезпечують надійне зберігання даних. Усе про цифрові інструменти для кадровика — у статті
180

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
556222

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
131828

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
24020

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді