Менше паперів, більше цифровізації: профільний комітет схвалив зміни до КЗпП

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
редактор стрічки новин порталу «Кадровик-01»
Пропонується надати можливість укладати договори без особистої присутності

Менше паперів, більше цифровізації: профільний комітет схвалив зміни до КЗпП

Законопроєкт №14141 «Про внесення змін до Кодексу законів про працю України щодо електронного документообігу при працевлаштуванні» пройшов розгляд у парламентському комітеті з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів і був рекомендований до включення до порядку денного та прийняття за основу.

Як запровадити електронний документообіг

Документ передбачає, що Кодекс законів про працю України доповнять положеннями про:

  • можливість укласти трудовий договір у вигляді електронного документа;
  • ідентифікацію (посвідчення) особи працівника шляхом підписання трудового договору кваліфікованим або удосконаленим електронним підписом;
  • можливість сторін домовитися про створення, пересилання і зберігання даних особи та документів з питань трудових відносин.

Таким чином хочуть створити можливість наймати працівників на роботу без фізичного подання документів.

Як вважають у парламенті, зниження адміністративних бар’єрів буде доречним з огляду на воєнний стан та покращить інвестиційний клімат в країні.

Крім того, у комітеті розглянули законопроєкт «Про внесення змін до статті 233 Кодексу законів про працю України щодо забезпечення права застосування необмеженого строку звернення працівника до суду з позовом про стягнення належної йому заробітної плати». Внесені раніше законопроєкти рекомендують відхилити, підтримавши натомість підготовлену комітетом редакцію доопрацьованого документа.

Передбачається, що з КЗпП вилучать положення щодо тримісячного строку для звернення з позовами про виплату сум при звільненні.

За інформацією Верховної Ради України

додаток

Перевірки 2025: Держпраці + ТЦК, мобінг

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
37322

Оформлення заяви в електронній формі

Для підвищення ефективності та оперативності роботи, зокрема використовують трафаретні форми документів. Як оформлювати заяви в електронній формі? Розказуємо порядок та показуємо зразок.
32911

Електронні документи та електронний підпис

Електронні документи поступово витісняють паперові та все частіше використовуються у діяльності працівників кадрової служби. Однак, на сьогодні виникає низка питань щодо їх оформлення: як зробити електронний підпис, як накласти електронний підпис на документ, яку юридичну силу має документ, підписаний електронним цифровим підписом. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства.
7863

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
4745

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді