Тайм-менеджмент для помічника керівника у вересневому випуску журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера» (№09/2014)

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
На сторінках вересневого «Довідника секретаря та офіс-менеджера» (№09/2014) — законодавчі новації у сфері діловодства; рецепти раціональної організації документообігу; рішення робочих ситуацій з практичної діяльності секретарів, помічників керівника, офіс-адміністраторів; стратегії взаємодії з керівником; консультації психологів та експертів у галузі ділового етикету; уроки ділової англійської та української мов

Спливає останній осінній місяць, тож вересневий номер «Довідника секретаря та офіс-менеджера» — професійного журналу адміністративних менеджерів усіх рівнів — уже на робочих столах читачів.

На сторінках вересневого «Довідника секретаря та офіс-менеджера» (№09/2014) — законодавчі новації у сфері діловодства; рецепти раціональної організації документообігу; рішення робочих ситуацій з практичної діяльності секретарів, помічників керівника, офіс-адміністраторів; стратегії взаємодії з керівником; консультації психологів та експертів у галузі ділового етикету; уроки ділової англійської та української мов.

Наприкінці 2014 – на початку 2015 року очікуємо значні законодавчі зміни в галузі діловодства та архівної справи. У вересневому «Довіднику» до уваги читачів аналіз першого з низки нових нормативних актів — Переліку типових видів документів, що підлягають внесенню до Національного архівного фонду, які створюються у науково-технічній та виробничій діяльності підприємств, установ і організацій. Перелік призначено для обов’язкового використання  підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності. Недотримання цієї вимоги кваліфікується як адміністративне правопорушення.

Організація, супровід і документування нарад — один із найперших обов’язків адміністративного менеджера. Огляд всіх аспектів цих процесів у вересневому «Довіднику» дасть змогу організувати ефективну нараду та належним чином задокументувати її, забезпечивши якісне та своєчасне виконання прийнятих під час наради рішень.

Система діловодства, запроваджена на підприємтсві, в установі, організації, потребує регулярних аналізу й модернізації. Відповідні настанови містять національні стандарти. Покрокове керівництво до дій щодо планування та проведення моніторингу стану діловодства, складання звітної документації і проведення адекватних заходів за підсумками перевірки — на сторінках вересневого «Довідника».

Традиційно «Довідник» пропонує рішення робочих ситуацій з практики роботи читачів. Зокрема ви дізнаєтеся:

  • Що таке контрольна картотека та як її скласти?
  • Як скласти деталізований Перелік документів, що підлягають контролю за виконанням, та які переваги надає його запровадження?
  • Чи можна друкувати документи з двох сторін аркушів, аби зменшити витрати паперу?
  • Що робити, якщо виконавець втратив документ?
  • Як перекласти англійською візитні картки?
  • Як адресувати та реєструвати листи, що розсилатимуться багатьом особам? Яким має бути звертання у таких листах?
  • Як оформлювати заключну формулу чемності в листах?

На читачів вересневого «Довідника» чекають консультації експертів у галузі психології та ділового етикету щодо планування робочого часу керівника та секретаря, створення сприятливої психологічної атмосфери в тандемі «керівник—секретар», поведінки під час відвідування театру з діловими партнерами.

Залишайтеся з нами та долучайтеся до нас, щоб досягнути вершин професійної майстерності!

Повний зміст журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера» (№09/2014)>>>

Зміни до Закону Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66306

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
195

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
303

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
330

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15359

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді