Тайм-менеджмент для помічника керівника у вересневому випуску журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера» (№09/2014)

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
На сторінках вересневого «Довідника секретаря та офіс-менеджера» (№09/2014) — законодавчі новації у сфері діловодства; рецепти раціональної організації документообігу; рішення робочих ситуацій з практичної діяльності секретарів, помічників керівника, офіс-адміністраторів; стратегії взаємодії з керівником; консультації психологів та експертів у галузі ділового етикету; уроки ділової англійської та української мов

Спливає останній осінній місяць, тож вересневий номер «Довідника секретаря та офіс-менеджера» — професійного журналу адміністративних менеджерів усіх рівнів — уже на робочих столах читачів.

На сторінках вересневого «Довідника секретаря та офіс-менеджера» (№09/2014) — законодавчі новації у сфері діловодства; рецепти раціональної організації документообігу; рішення робочих ситуацій з практичної діяльності секретарів, помічників керівника, офіс-адміністраторів; стратегії взаємодії з керівником; консультації психологів та експертів у галузі ділового етикету; уроки ділової англійської та української мов.

Наприкінці 2014 – на початку 2015 року очікуємо значні законодавчі зміни в галузі діловодства та архівної справи. У вересневому «Довіднику» до уваги читачів аналіз першого з низки нових нормативних актів — Переліку типових видів документів, що підлягають внесенню до Національного архівного фонду, які створюються у науково-технічній та виробничій діяльності підприємств, установ і організацій. Перелік призначено для обов’язкового використання  підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності. Недотримання цієї вимоги кваліфікується як адміністративне правопорушення.

Організація, супровід і документування нарад — один із найперших обов’язків адміністративного менеджера. Огляд всіх аспектів цих процесів у вересневому «Довіднику» дасть змогу організувати ефективну нараду та належним чином задокументувати її, забезпечивши якісне та своєчасне виконання прийнятих під час наради рішень.

Система діловодства, запроваджена на підприємтсві, в установі, організації, потребує регулярних аналізу й модернізації. Відповідні настанови містять національні стандарти. Покрокове керівництво до дій щодо планування та проведення моніторингу стану діловодства, складання звітної документації і проведення адекватних заходів за підсумками перевірки — на сторінках вересневого «Довідника».

Традиційно «Довідник» пропонує рішення робочих ситуацій з практики роботи читачів. Зокрема ви дізнаєтеся:

  • Що таке контрольна картотека та як її скласти?
  • Як скласти деталізований Перелік документів, що підлягають контролю за виконанням, та які переваги надає його запровадження?
  • Чи можна друкувати документи з двох сторін аркушів, аби зменшити витрати паперу?
  • Що робити, якщо виконавець втратив документ?
  • Як перекласти англійською візитні картки?
  • Як адресувати та реєструвати листи, що розсилатимуться багатьом особам? Яким має бути звертання у таких листах?
  • Як оформлювати заключну формулу чемності в листах?

На читачів вересневого «Довідника» чекають консультації експертів у галузі психології та ділового етикету щодо планування робочого часу керівника та секретаря, створення сприятливої психологічної атмосфери в тандемі «керівник—секретар», поведінки під час відвідування театру з діловими партнерами.

Залишайтеся з нами та долучайтеся до нас, щоб досягнути вершин професійної майстерності!

Повний зміст журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера» (№09/2014)>>>

додаток

Як повторно отримати критичність та перебронювати працівників на новий строк

Статті за темою

Усі статті за темою

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
1443

Роль кадрової служби у забезпеченні ефективності компанії

Кадрова служба — це стратегічний елемент успішної компанії. Вона формує команду, розвиває її та створює умови для високої результативності. Ефективність HR-функції можна забезпечити лише через системний аналіз кадрових процесів та регулярну оцінку її роботи. Компанії, що приділяють увагу професійному управлінню персоналом, отримують стійкі конкурентні переваги, підвищену продуктивність та позитивний імідж роботодавця
1550

Обов’язок інформувати про вакансії працівників, які працюють за строковим договором: як реалізувати

Як саме роботодавець має інформувати працівників, що працюють за строковими договорами про можливість укласти безстроковий договір, роз'яснюємо у статті
5583

Електронні інструменти кадровика: Резерв+, е-кадри, звітність до Держпраці

Сучасна кадрова робота стрімко переходить у цифровий формат. Воєнний стан, державний контроль і зростаючі вимоги до збереження даних роблять електронні інструменти кадровика не просто зручністю, а необхідністю. Паперові журнали, картки й накази більше не відповідають темпам сьогодення — на зміну їм приходять цифрові кадрові сервіси та електронна кадрова система, що автоматизують рутину, мінімізують ризики помилок і забезпечують надійне зберігання даних. Усе про цифрові інструменти для кадровика — у статті
237

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
557479

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді