Електронна трудова книжка: як сформувати онлайн
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Працівники та роботодавці можуть використовувати в роботі електронні трудові книжки. Для того, щоб її сформувати, потрібно завантажити на портал Пенсійного фонду відсканований паперовий документ. Це може зробити як роботодавець, так і сам працівник.
Як сканувати трудові книжки й передати до ПФУ
У ПФУ звернули увагу, що для цього вхід на портал має здійснюватися саме з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Кольорові скан-копії потрібно завантажити у хронологічному порядку. Важливо пам'ятати також про інші вимоги:
- поля документів придатні для сприйняття змісту (серія та номер бланків);
- рекомендована роздільна здатність при скануванні — 300 dpi;
- формат .jpg або .pdf;
- розмір кожного файлу — до 1 Мб.
Крім трудової книжки, можна завантажити копії інших документів про стаж.
Через певний час слід перевірити статус звернення щодо оцифрування. Його можуть відхилити, якщо трудова книжка не відповідатиме загальним вимогам.
Зверніть увагу: оцифрування можна провести і офлайн, завітавши до сервісного центру Пенсійного фонду.
Зробити це потрібно до 10 червня 2026 року.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області
