Бланк службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату КМУ матиме безконтактний електронний носій
КМУ постановою від 27.12.2018 № 1137 затвердив зразок та технічний опис бланка службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату КМУ з безконтактним електронним носієм (далі — посвідчення).
Скачати зразок посвідчення ➦
Посвідчення виготовлятимуть у формі пластикової картки формату ID-1, яка міститиме безконтактний електронний носій.
З лицьового боку бланка посвідчення зазначатимуть інформацію:
- у лівій частині відтворюватимуть кольоровий відцифрований образ обличчя особи, якій надають посвідчення;
- у правій частині у відповідних зонах (зазначених на схематичній діаграмі) послідовно згори донизу:
- прізвище, ім’я та по батькові особи, якій надають посвідчення;
- найменування посади особи, якій надають посвідчення;
- дату видачі.
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою зазначать найменування органу, що видав посвідчення.
Службові посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату КМУ, видані до набрання чинності Постановою № 1137, будуть чинними протягом строку, на який їх видано.
До забезпечення видачі службового посвідчення з безконтактним електронним носієм посвідчення оформлятимуть з використанням бланків попередніх зразків.
Закон «Про Державний бюджет України на 2019 рік» збільшив мінімальну зарплату та прожитковий мінімум. Наслідок — зростає розмір мінімального посадового окладу.
Ольга Догадіна,
провідний експерт Експертус Кадри
Якщо ваше підприємство належить до тих, що стрімко розвиваються, ви плануєте створювати нові підрозділи, філіали, добирати нових працівників, варто знати: це — додатковий оберемок кадрових справ. В нагоді стане зручний сервіс — «Калькулятор кількості кадровиків». Він зекономить ваш час на розрахунках і дасть змогу ліпше підготуватися до розмови з керівником про нагальну потребу прийняти на роботу ще одного працівника відділу кадрів.
Атестація робочих місць за умовами праці: для чого проводиться, чи забезпечує кадрова служба підприємства її проведення та чи можна відтермінувати в умовах воєнного стану. На ці запитання знайдете відповіді у статті.
Як правильно сформувати кадровий резерв, а потім ефективно працювати з резервістами? Покроковий алгоритм допоможе вирішити ці завдання, а також сприятиме покращенню процесу відбору персоналу при переведенні на інші посади, навчанні працівників новим професіям, методам праці, технологіям.
Мотивація працівників в сучасних умовах — одне із найважливіших завдань HR-менеджерів та кадровиків. Для того щоб правильно мотивувати до роботи підлеглих, керівник має насамперед добре розуміти людську природу. Пропонуємо вам 12 ідей, які допоможуть надихнути персонал на плідну роботу у 2020 році. Не відкладайте на потім, адже рік вже розпочався.
Стандартними анкетами не обійтися, щоб зрозуміти, що рухає людиною. Але вдало підібрані та вчасно поставлені неочікувані запитання допоможуть побачити кандидата з потрібного ракурсу. Нестандартні запитання не передбачають правильних чи неправильних відповідей, а дають кандидату можливість розкритися. Приклади таких запитань з коментарями психологів та фахівців з оцінки персоналу — у статті.